Wszystkie publiczne operacje

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Wspólny rejestr wszystkich typów operacji dla Enkol. Możesz zawęzić liczbę wyników poprzez wybranie typu rejestru, nazwy użytkownika lub tytułu strony.

Rejestr operacji
 
 
 
 
(od najnowszych | od najstarszych) Zobacz (50 nowszych | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
  • 12:52, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) usunął stronę Plik:Skania.gif (Usunięto poprzednie wersje 20150908125130!Skania.gif: Kopia już istniejącego pliku)
  • 12:51, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) przesłał nową wersję Plik:Skania.gif (Plik zmniejszony.)
  • 12:50, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) usunął stronę Plik:Skania.gif (Usunięto poprzednie wersje 20150908124706!Skania.gif: Błąd przy generowaniu miniatur)
  • 12:47, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) przesłał nową wersję Plik:Skania.gif (Zmiana formatu zapisu.)
  • 12:30, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Skania Mxx 189.gif (Projekt odbudowy wąskotorowego zespołu motorowego Mxx 189 z 1949 roku.)
  • 12:28, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) usunął stronę Plik:Skania - mała.gif (Kopia już istniejącego pliku)
  • 12:24, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Skania.gif (Projekt odbudowy wagonu motorowego.)
  • 12:24, 8 wrz 2015 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Skania - mała.gif (Projekt odbudowy wagonu motorowego.)
  • 16:00, 2 lip 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 15:59, 2 lip 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 23:06, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 18:52, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 18:37, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 18:12, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 18:12, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:HF 130 C 2.jpg (Zdjęcie fabryczne lokomotywy HF 130 C. Lata 1937-1943.)
  • 18:11, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 18:11, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:HF 130 C 1.jpg (Rysunek fabryczny lokomotywy HF 130 C z niskim przedziałem maszynowym produkowanej w fabryce Windhoff. 1939 rok.)
  • 17:44, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 17:40, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 13:45, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 13:39, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 12:33, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 11:57, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 11:57, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 11:55, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 09:11, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 07:53, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 07:46, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 07:44, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 07:40, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 00:01, 30 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 21:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 21:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Illing-1.jpg (Dodatkowy osprzęt służący do przekształcenia członów parowozu podwójnego ''Zwilling'' w dwa osobne parowozy określane jako ''Illing''. Dodatkowa płyta podłogowa montowana była w członie A. Rysunki zamieszczone w "Przepisach służbowych ko...)
  • 21:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 21:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Zwilling-2.jpg (Rysunki parowozu podwójnego ''Zwilling'' zamieszczone w "Przepisach służbowych kolei polowych" (''Feldbahn-Dienstvorschrift'') z 1914 roku. Reprodukowane w: * Alfred B. Gottwald: Heeresfeldbahnen, Transpress, Stuttgart, 1998, ISBN 3-613-70818-3)
  • 21:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 21:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Zwilling Krauss 3298-1899.jpg (Fabryczne zdjęcie lokomotywy ''Zwilling'' (3298/1899) wyprodukowanej przez firmę Krauss. Około 1899 roku.)
  • 20:34, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 19:54, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 19:51, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 19:15, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 19:13, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-ia ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 19:13, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) przesłał Plik:Brigadelokomotive-2.jpg (Rysunek opracowany w zakładach Henschel & Sohn przedstawiający ''Brigadelokomotive'' w wersji zmodernizowanej (obniżająca się w przedniej części górna krawędź skrzyń wodnych). Lata 1914-18. Kategoria:Pliki Public Domain [[Kategoria:W...)
  • 17:07, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 13:21, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 13:20, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 12:47, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 12:20, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 12:19, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
  • 11:33, 29 cze 2014 2xM (dyskusja | edycje) approve-a ((automatycznie) [Precyzja: przejrzana, Wnikliwość: podstawowa, Czytelność: akceptowalna])
(od najnowszych | od najstarszych) Zobacz (50 nowszych | ) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)