L45H 20867
<<< L45H
L45H 20867
Stan: sprawna
Rok produkcji
1969
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Gmf 4/4 90
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Szwajcaria
Kraj stacjonowania
Szwajcaria
Aktualny typ silnika
Caterpilar C18
Użytkownik
Furrer+Frey AG
Właściciel
Furrer+Frey AG
Stacjonowanie
Crişcior (Rumunia) | 2008 | - | b/d |
CFR Targu Mures | b/d | - | 2008 |
Furrer+Frey (Szwajcaria) | 2013 | - | b/d |
Rozstaw
760 mm | 1969 | - | 2014 |
1000 mm | 2014 | - | b/d |
Oznaczenie
87-0023-9 | 1969 | - | 2014 |
Gmf 4/4 90 | 2014 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywę jesienią 2013 roku odkupił z Rumunii szwajcarski operator Furrer+Frey AG. W 2014 roku gruntownie przebudowano lokomotywę w przedsiębiorstwie TecSol Gmbh w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm do 1000mm, wymieniono jednostkę napędową na silniejszą Caterpillar C18 490 kW, przedłużono i poszerzono ostoję, aby możliwe było stworzenie pomostu na czołach pojazdu i swobodne obejście dla personelu. Czołownice zostały dostosowane, do szybkiego montażu różnych typów sprzęgu występujących w Szwajcarii. Zamontowano cztery elektromagnetyczne hamulce szynowe. Lokomotywa otrzymała pomarańczowe malowanie i oznaczenie Gmf 4/4 90.
Galeria
Źródła