Tabor:Lw-00610: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=25117 |Rok produkcji=1986 |Stan=Sprawna |Ostatnie oznaczenie=805.901 |Ostatni rozstaw=760 mm |Ostatnie stacjonowanie=Jindřichův...")
 
Linia 11: Linia 11:
 
|Użytkownik=Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
 
|Użytkownik=Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
 
|Właściciel=Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
 
|Właściciel=Jindřichohradecké místní dráhy a.s.
|Uwagi=Wstępna, "drobna" modernizacja w 2008 roku, a następna całkowicie zmieniajaca wygląd na przełomie lat 2013/14.
+
|Uwagi=Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.
|Opis=Sprzedany do Czech w 2006 roku, gdzie po naprawach, przekuciu wózków i dopuszczeniu do ruchu eksploatowany był od 2008 roku. Najpierw miał oznaczenie M27.001 a po modernizacji przeprowadzonej na przełomie 2013/2014 - 805.901. Modernizacja ta całkowicie odmieniła wygląd wagonu, w ogóle nie przypominając pierwowzoru. Posunięcie to jest często krytykowane i wyśmiewane, gdyż kompletnie zatracono wygląd tej małolicznej obecnie serii. Ponadto wagon wygląda, zdaniem wielu, nieestetycznie.
+
|Opis=Sprzedany do Czech w 2006 roku, gdzie po dopuszczeniu do ruchu eksploatowany był od 2008 roku. Przydzielony do serii M27.0. Modernizacja (a właściwie całkowita przebudowa) zupełnie odmieniła wygląd wagonu, w ogóle nie przypominając pierwowzoru. Posunięcie to jest często krytykowane i wyśmiewane, gdyż kompletnie zatracono wygląd tej małolicznej obecnie serii. Ponadto wagon wygląda, zdaniem wielu, nieestetycznie.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|2008}}{{Lw rozstaw|760 mm|2008|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|2008}}{{Lw rozstaw|760 mm|2008|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-213|1986|2006}}{{Lw oznaczenie|M27.001|2006|2014}}{{Lw oznaczenie|805.901|2014|nadal}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-213|1986|2006}}{{Lw oznaczenie|805.901|2006|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Lisewo Wąskotorowe|1986|1993}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|1993|1996}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1996|2006}}{{Lw stacjonowanie|Jindřichův Hradec (Czechy)|2006|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Lisewo Wąskotorowe|1986|1993}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|1993|1996}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1996|2006}}{{Lw stacjonowanie|Jindřichův Hradec (Czechy)|2006|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 20:22, 18 lis 2017


<<< A20D-P

A20D-P 25117

Stan: sprawna

Rok produkcji

1986


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

805.901

Aktualny rozstaw

760 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Jindřichův Hradec (Czechy)

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Jindřichohradecké místní dráhy

Użytkownik

Jindřichohradecké místní dráhy a.s.

Właściciel

Jindřichohradecké místní dráhy a.s.

Stacjonowanie

Lisewo Wąskotorowe 1986 - 1993
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy 1993 - 1996
Śmigiel 1996 - 2006
Jindřichův Hradec (Czechy) 2006 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - 2008
760 mm 2008 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-213 1986 - 2006
805.901 2006 - nadal

Dodatkowe informacje

Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.

Szczegółowy opis i uwagi

Sprzedany do Czech w 2006 roku, gdzie po dopuszczeniu do ruchu eksploatowany był od 2008 roku. Przydzielony do serii M27.0. Modernizacja (a właściwie całkowita przebudowa) zupełnie odmieniła wygląd wagonu, w ogóle nie przypominając pierwowzoru. Posunięcie to jest często krytykowane i wyśmiewane, gdyż kompletnie zatracono wygląd tej małolicznej obecnie serii. Ponadto wagon wygląda, zdaniem wielu, nieestetycznie.

Galeria

Źródła