Archiwum:Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988): Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Objaśnienie potrzeby stosowania tablic do obliczania osiokilometrów)
m
Linia 7: Linia 7:
 
}}
 
}}
 
'''Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988''' - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988. <br/>Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol [[Użytkownik:As100|użytkownik As100]].
 
'''Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988''' - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988. <br/>Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol [[Użytkownik:As100|użytkownik As100]].
 +
 
Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu.
 
Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu.
 
{{clear}}
 
{{clear}}

Wersja z 19:43, 3 lis 2017

Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988)
Tytuł teczki Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych (1988)
Data początkowa 1988
Data końcowa 1988
Sygnatura teczki AT00054
Słowa kluczowe rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy

Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988 - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988.
Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol użytkownik As100.

Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu.

Srjp-1988-dod5-001.jpg
Srjp-1988-dod5-002.jpg
Srjp-1988-dod5-003.jpg
Srjp-1988-dod5-004.jpg
Srjp-1988-dod5-005.jpg
Srjp-1988-dod5-006.jpg
Srjp-1988-dod5-007.jpg
Srjp-1988-dod5-008.jpg
Srjp-1988-dod5-009.jpg
Srjp-1988-dod5-010.jpg
Srjp-1988-dod5-011.jpg
Srjp-1988-dod5-012.jpg
Srjp-1988-dod5-013.jpg
Srjp-1988-dod5-014.jpg
Srjp-1988-dod5-015.jpg
Srjp-1988-dod5-016.jpg
Srjp-1988-dod5-017.jpg
Srjp-1988-dod5-018.jpg