Archiwum:Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988): Różnice pomiędzy wersjami
m (drobne techniczne) |
|||
Linia 28: | Linia 28: | ||
[[Plik:Srjp-1988-dod5-017.jpg|thumb|700px|center]] | [[Plik:Srjp-1988-dod5-017.jpg|thumb|700px|center]] | ||
[[Plik:Srjp-1988-dod5-018.jpg|thumb|700px|center]] | [[Plik:Srjp-1988-dod5-018.jpg|thumb|700px|center]] | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Rozkłady jazdy, wykazy ostrzeżeń stałych i odległości taryfowych]] |
Wersja z 01:57, 20 lis 2017
Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988) | |
---|---|
Tytuł teczki | Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych (1988) |
Data początkowa | 1988 |
Data końcowa | 1988 |
Sygnatura teczki | AT-00054 |
Słowa kluczowe | rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy |
Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988 - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988.
Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol użytkownik As100.
Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu.