Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nagłówek tabeli) |
(odwrócona chronologia + dodanie zmiany procentowej) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum | + | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum [http://750mm.pl 750mm.pl] na podstawie stron i informacji od operatorów. |
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
! colspan=3 | km czynnych w roku | ! colspan=3 | km czynnych w roku | ||
+ | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
|- | |- | ||
+ | ! 2014 | ||
+ | ! 2015 | ||
! 2016 | ! 2016 | ||
− | + | ||
− | + | |- | |
− | |- | + | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] |
− | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | + | | 46 |
− | | 46 | + | | 46 |
− | | 46 | + | | 46 |
− | | 46 | + | | bez zmian |
− | |- | + | |- |
− | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | + | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] |
− | | 41 | + | | 41 |
− | | 41 | + | | 41 |
− | | 41 | + | | 41 |
− | |- | + | | bez zmian |
− | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | + | |- |
− | | 34 | + | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] |
− | | 34 | + | | 29 |
− | | | + | | 34 |
− | |- | + | | 34 |
− | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | + | | bez zmian |
− | | 30 | + | |- |
− | | 30 | + | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] |
− | | 30 | + | | 30 |
− | |- | + | | 30 |
− | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | + | | 30 |
− | | | + | | bez zmian |
− | | 31 | + | |- |
− | | | + | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] |
− | |- | + | | 36 |
− | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | + | | 31 |
− | | 21 | + | | 30 |
− | | 21 | + | | -3,2% |
− | | 21 | + | |- |
− | |- | + | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] |
− | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | + | | 21 |
− | | 21 | + | | 21 |
− | | 21 | + | | 21 |
− | | 21 | + | | bez zmian |
− | |- | + | |- |
− | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | + | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] |
− | | 21 | + | | 21 |
− | | 21 | + | | 21 |
− | | 21 | + | | 21 |
− | |- | + | | bez zmian |
− | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | + | |- |
− | | 20 | + | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] |
− | | 20 | + | | 21 |
− | | 20 | + | | 21 |
− | |- | + | | 21 |
− | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | + | | bez zmian |
− | | 18 | + | |- |
− | | 18 | + | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] |
− | | 18 | + | | 20 |
− | |- | + | | 20 |
− | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | + | | 20 |
− | | 15 | + | | bez zmian |
− | | 15 | + | |- |
− | | 15 | + | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] |
− | |- | + | | 18 |
− | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | + | | 18 |
− | | 15 | + | | 18 |
− | | 15 | + | | bez zmian |
− | | 15 | + | |- |
+ | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 14 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 14 | ||
+ | | n.d. | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 49 | ||
+ | | 49 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | -85,7% | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Maltanka]] | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 25 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] |
− | + | | 0 | |
− | | 0 | + | | 4 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | -100,0% |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] |
− | + | | 33 | |
− | + | | 33 | |
− | + | | 0 | |
− | + | | -100,0% | |
− | + | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 0 | ||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- class="sortbottom” | |- class="sortbottom” | ||
− | | | + | | RAZEM |
| 407 | | 407 | ||
| 473 | | 473 | ||
| 509 | | 509 | ||
|- } | |- } |
Wersja z 21:55, 16 paź 2016
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.