Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|- | |- | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
− | ! colspan= | + | ! colspan=6 | km czynnych w roku |
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
|- | |- | ||
Linia 11: | Linia 11: | ||
! 2016 | ! 2016 | ||
! 2017 | ! 2017 | ||
+ | ! 2018 | ||
+ | ! 2019 | ||
|- | |- | ||
| [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
| 46 | | 46 | ||
| 46 | | 46 | ||
Linia 25: | Linia 29: | ||
| 41 | | 41 | ||
| 41 | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 36 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 32 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| 30 | | 30 | ||
Linia 32: | Linia 49: | ||
| 30 | | 30 | ||
| 33 | | 33 | ||
− | | | + | | 30 |
+ | | 30 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
− | | | + | |
− | | | + | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] |
− | | | + | | 49 |
− | | | + | | 49 |
− | | | + | | 7 |
+ | | 7 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
Linia 57: | Linia 75: | ||
|- | |- | ||
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
Linia 64: | Linia 84: | ||
|- | |- | ||
| [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
Linia 71: | Linia 93: | ||
|- | |- | ||
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
Linia 78: | Linia 102: | ||
|- | |- | ||
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
Linia 85: | Linia 111: | ||
|- | |- | ||
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
Linia 92: | Linia 120: | ||
|- | |- | ||
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
Linia 103: | Linia 133: | ||
| 14 | | 14 | ||
| 14 | | 14 | ||
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
Linia 120: | Linia 147: | ||
|- | |- | ||
| [[Kolej Leśna Hajnówka]] | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
Linia 127: | Linia 156: | ||
|- | |- | ||
| [[Kolej Leśna Płociczno]] | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
Linia 133: | Linia 164: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] |
− | | | + | | 12 |
− | | | + | | 5 |
− | | | + | | 5 |
− | | | + | | 5 |
− | | | + | | 5 |
+ | | 8 | ||
+ | | +60% | ||
+ | |- | ||
|- | |- | ||
| [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
Linia 145: | Linia 179: | ||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | | 13 |
+ | | 13 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | -46% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 25 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 100% | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | ||
+ | | 29 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Maltanka]] | | [[Maltanka]] | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
| 4 | | 4 | ||
| 4 | | 4 | ||
| 4 | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
| 4 | | 4 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
Linia 172: | Linia 243: | ||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
Linia 182: | Linia 248: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
+ | |||
+ | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
− | | | + | | bez zmian |
− | | - | + | |- |
+ | |||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] |
− | |||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | ||
| 0 | | 0 | ||
Linia 201: | Linia 276: | ||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
|- class="sortbottom” | |- class="sortbottom” | ||
Linia 216: | Linia 288: | ||
| 407 | | 407 | ||
| 397 | | 397 | ||
− | | | + | | 398 |
+ | | 402 | ||
+ | |||
+ | | +1,0% | ||
|- } | |- } |
Wersja z 14:37, 3 sty 2020
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.
kolej | km czynnych w roku | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | ||
Przeworska Kolej Dojazdowa | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | bez zmian |
Gryficka Kolej Dojazdowa | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | bez zmian |
Żuławska Kolej Dojazdowa | 36 | 32 | 30 | 32 | 32 | 32 | bez zmian |
Jędrzejowska Kolej Dojazdowa | 30 | 30 | 30 | 33 | 30 | 30 | bez zmian |
Rogowska Kolej Dojazdowa | 49 | 49 | 7 | 7 | 26 | 26 | bez zmian |
Bieszczadzka Kolej Leśna | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Nałęczowska Kolej Dojazdowa | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Koszalińska Kolej Wąskotorowa | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | bez zmian |
Sochaczewska Kolej Dojazdowa | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | bez zmian |
Ełcka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Grójecka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Średzka Kolej Wąskotorowa | 14 | 0 | 14 | 14 | 14 | 14 | bez zmian |
Żnińska Kolej Powiatowa | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | bez zmian |
Kolej Leśna Hajnówka | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | bez zmian |
Kolej Leśna Płociczno | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | bez zmian |
Śmigielska Kolej Dojazdowa | 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 8 | +60% |
Kolejka Wąskotorowa w Rudach | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | bez zmian |
Starachowcka Kolej Dojazdowa | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 7 | -46% |
Kaliska Kolej Dojazdowa | 25 | 3 | 3 | 3 | 3 | 6 | 100% |
Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe | 29 | 34 | 34 | 21 | 6 | 6 | bez zmian |
Maltanka | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | 33 | 33 | 0 | 0 | 0 | 4 | bez zmian |
Krośnicka Kolej Parkowa | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Pleszewska Kolej Lokalna | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Muzeum Kolei Helskich | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | bez zmian |
Chorzowska Kolej Parkowa | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
Mławska Kolej Dojazdowa | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
RAZEM | 509 | 474 | 407 | 397 | 398 | 402 | +1,0% |