Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 4: Linia 4:
 
|-
 
|-
 
! rowspan=2 | kolej
 
! rowspan=2 | kolej
! colspan=5 | km czynnych w roku
+
! colspan=6 | km czynnych w roku
 
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu
 
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu
 
|-
 
|-
Linia 12: Linia 12:
 
! 2017
 
! 2017
 
! 2018
 
! 2018
 +
! 2019
  
 
|-
 
|-
 
| [[Przeworska Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Przeworska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 46
 
| 46
 
| 46
 
| 46
 
| 46
Linia 23: Linia 25:
 
|-
 
|-
 
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]]
 +
| 41
 
| 41
 
| 41
 
| 41
 
| 41
Linia 35: Linia 38:
 
| 32
 
| 32
 
| 30
 
| 30
 +
| 32
 
| 32
 
| 32
 
| 32
 
| 32
Linia 46: Linia 50:
 
| 33
 
| 33
 
| 30
 
| 30
| -10%
+
| 30
 +
| bez zmian
 
|-
 
|-
  
Linia 56: Linia 61:
 
| 7
 
| 7
 
| 26
 
| 26
| +271%
+
| 26
 +
| bez zmian
 
|-
 
|-
  
 
| [[Bieszczadzka Kolej Leśna]]
 
| [[Bieszczadzka Kolej Leśna]]
 +
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
Linia 68: Linia 75:
 
|-
 
|-
 
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]]
 
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]]
 +
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
Linia 76: Linia 84:
 
|-
 
|-
 
| [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
 
| 21
Linia 84: Linia 93:
 
|-
 
|-
 
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]]
 
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]]
 +
| 20
 
| 20
 
| 20
 
| 20
 
| 20
Linia 92: Linia 102:
 
|-
 
|-
 
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 18
 
| 18
 
| 18
 
| 18
 
| 18
Linia 100: Linia 111:
 
|-
 
|-
 
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]]
 +
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
Linia 108: Linia 120:
 
|-
 
|-
 
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]]
 
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]]
 +
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
 
| 15
Linia 121: Linia 134:
 
| 14
 
| 14
 
| 14
 
| 14
| bez zmian
+
| 14
|-
 
| [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]]
 
| 13
 
| 13
 
| 13
 
| 13
 
| 13
 
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]]
 
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]]
 +
| 12
 
| 12
 
| 12
 
| 12
 
| 12
Linia 140: Linia 147:
 
|-
 
|-
 
| [[Kolej Leśna Hajnówka]]
 
| [[Kolej Leśna Hajnówka]]
 +
| 11
 
| 11
 
| 11
 
| 11
 
| 11
Linia 148: Linia 156:
 
|-
 
|-
 
| [[Kolej Leśna Płociczno]]
 
| [[Kolej Leśna Płociczno]]
 +
| 10
 
| 10
 
| 10
 
| 10
 
| 10
Linia 154: Linia 163:
 
| 10
 
| 10
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
+
|-
 +
| [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 12
 +
| 5
 +
| 5
 +
| 5
 +
| 5
 +
| 8
 +
| +60%
 +
|-
 
|-
 
|-
 
| [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]]
 
| [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]]
Linia 162: Linia 180:
 
| 6
 
| 6
 
| 7
 
| 7
| +17%
+
| 7
 +
| bez zmian
 +
|-
 +
| [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]]
 +
| 13
 +
| 13
 +
| 13
 +
| 13
 +
| 13
 +
| 7
 +
| -46%
 
|-
 
|-
  
 +
| [[Kaliska Kolej Dojazdowa]]
 +
| 25
 +
| 3
 +
| 3
 +
| 3
 +
| 3
 +
| 6
 +
| 100%
 +
|-
 
| [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]]
 
| [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]]
 
| 29
 
| 29
Linia 171: Linia 208:
 
| 21
 
| 21
 
| 6
 
| 6
| -71%
+
| 6
 +
| bez zmian
 
|-
 
|-
  
| [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]]
 
| 12
 
| 5
 
| 5
 
| 5
 
| 5
 
| bez zmian
 
|-
 
 
| [[Maltanka]]
 
| [[Maltanka]]
 
| 4
 
| 4
Linia 187: Linia 217:
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 
| 4
 +
| 4
 +
| 4
 +
| bez zmian
 +
|-
 +
| [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]]
 +
| 33
 +
| 33
 +
| 0
 +
| 0
 +
| 0
 
| 4
 
| 4
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]]
 
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]]
 +
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
Linia 201: Linia 242:
 
| 0
 
| 0
 
| 3
 
| 3
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| bez zmian
 
|-
 
| [[Kaliska Kolej Dojazdowa]]
 
| 25
 
 
| 3
 
| 3
 
| 3
 
| 3
Linia 214: Linia 248:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
 +
  
 
| [[Muzeum Kolei Helskich]]
 
| [[Muzeum Kolei Helskich]]
 +
| 2
 
| 2
 
| 2
 
| 2
 
| 2
Linia 229: Linia 265:
 
| 2
 
| 2
 
| 2
 
| 2
 +
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| 0
Linia 237: Linia 274:
 
| 0
 
| 0
 
| 4
 
| 4
 +
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| 0
Linia 242: Linia 280:
 
| bez zmian
 
| bez zmian
 
|-
 
|-
| [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]]
+
 
| 33
 
| 33
 
| 0
 
| 0
 
| 0
 
| bez zmian
 
  
 
|- class="sortbottom”
 
|- class="sortbottom”
Linia 257: Linia 289:
 
| 397
 
| 397
 
| 398
 
| 398
 +
| 402
  
| +0,3%
+
| +1,0%
 
|- }
 
|- }

Wersja z 14:37, 3 sty 2020

W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.

kolej km czynnych w roku zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Przeworska Kolej Dojazdowa 46 46 46 46 46 46 bez zmian
Gryficka Kolej Dojazdowa 41 41 41 41 41 41 bez zmian
Żuławska Kolej Dojazdowa 36 32 30 32 32 32 bez zmian
Jędrzejowska Kolej Dojazdowa 30 30 30 33 30 30 bez zmian
Rogowska Kolej Dojazdowa 49 49 7 7 26 26 bez zmian
Bieszczadzka Kolej Leśna 21 21 21 21 21 21 bez zmian
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe 21 21 21 21 21 21 bez zmian
Nałęczowska Kolej Dojazdowa 21 21 21 21 21 21 bez zmian
Koszalińska Kolej Wąskotorowa 20 20 20 20 20 20 bez zmian
Sochaczewska Kolej Dojazdowa 18 18 18 18 18 18 bez zmian
Ełcka Kolej Dojazdowa 15 15 15 15 15 15 bez zmian
Grójecka Kolej Dojazdowa 15 15 15 15 15 15 bez zmian
Średzka Kolej Wąskotorowa 14 0 14 14 14 14 bez zmian
Żnińska Kolej Powiatowa 12 12 12 12 12 12 bez zmian
Kolej Leśna Hajnówka 11 11 11 11 11 11 bez zmian
Kolej Leśna Płociczno 10 10 10 10 10 10 bez zmian
Śmigielska Kolej Dojazdowa 12 5 5 5 5 8 +60%
Kolejka Wąskotorowa w Rudach 6 6 6 6 7 7 bez zmian
Starachowcka Kolej Dojazdowa 13 13 13 13 13 7 -46%
Kaliska Kolej Dojazdowa 25 3 3 3 3 6 100%
Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe 29 34 34 21 6 6 bez zmian
Maltanka 4 4 4 4 4 4 bez zmian
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa 33 33 0 0 0 4 bez zmian
Krośnicka Kolej Parkowa 3 3 3 3 3 3 bez zmian
Pleszewska Kolej Lokalna 0 3 3 3 3 3 bez zmian
Muzeum Kolei Helskich 2 2 2 2 2 2 bez zmian
Chorzowska Kolej Parkowa 2 2 2 0 0 0 bez zmian
Mławska Kolej Dojazdowa 0 4 0 0 0 0 bez zmian
RAZEM 509 474 407 397 398 402 +1,0%