Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Wycofano edycje użytkownika 94.174.32.112 (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Paweł Niemczuk.)
(Anulowanie wersji 80953 autorstwa 46.134.153.105 (dyskusja))
Znacznik: Anulowanie edycji
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Lw testowy2
+
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Złom
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20566
 
|Numer=20566
 
|Rok produkcji=1967
 
|Rok produkcji=1967
|Stan=Złom
 
 
|Rok złomowania=2001
 
|Rok złomowania=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-370
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-370
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni kraj=Polska
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
+
|Opis=Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut<ref>[[Biblioteka:A-04545]]</ref>
|Użytkownik=Polskie Koleje Państwowe
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1973}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1973|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|2001}}
|Właściciel=Polskie Koleje Państwowe
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}}
+
|Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1973}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1973|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|2001}}
+
|Opis grafiki=Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
 +
|Foto1=Lxd2-351-rozbark.jpg
 +
|Opis1=Lxd2-351 podczas naprawy w Hali Napraw Lokomotyw Spalinowych nr 1 na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu - Rozbarku. Data nieznana
 
}}
 
}}
 
[[Kategoria:L45H]]
 
[[Kategoria:L45H]]

Aktualna wersja na dzień 19:49, 24 cze 2023


<<< L45H

L45H 20566

Stan: złom

Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg

Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-370

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Rudy 1968 - 1973
Maciejkowice 1973 - 1989
Bytom Rozbark 1989 - 2001

Rozstaw

785 mm 1967 - 2001

Oznaczenie

Lxd2-351 1967 - 1995
Lxd2-370 1995 - 2001

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut[1]

Galeria