Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20573
 
|Numer=20573
|Grafika=DSC03245amE.JPG
 
 
|Rok produkcji=1967
 
|Rok produkcji=1967
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 
 
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku
 
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku
 +
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
 
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
 +
|Grafika=DSC03245amE.JPG
 
|Foto1=DSC04475am.JPG
 
|Foto1=DSC04475am.JPG
 
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
Linia 25: Linia 29:
 
|Foto6=24am.jpg
 
|Foto6=24am.jpg
 
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
 
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
+
|Foto7=20170618-Lxd2-268-334-przeworsk.jpg
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}}
+
|Opis7=Lxd2-268 (po lewej) w nowym malowaniu oraz Lxd2-334 (po prawej) w hali lokomotywowni Przeworsk
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}}
 
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 22:27, 3 wrz 2019


<<< L45H

L45H 20573

Stan: sprawna

DSC03245amE.JPG

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-268

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Przeworsk Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Przeworska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Przeworsku

Stacjonowanie

Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów 1968 - 1972
Jędrzejów Wąskotorowy 1972 - 1974
Werbkowice Wąskotorowe 1974 - 1974
Karczmiska 1974 - 1975
Werbkowice Wąskotorowe 1975 - 1978
Karczmiska 1978 - 1979
Przeworsk Wąskotorowy 1979 - 1990
Karczmiska 1990 - 1992
Przeworsk Wąskotorowy 1992 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-8-1 1968 - 1972
Lxd2-268 1972 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.

Galeria

Źródła