Plik:Warunki techniczne KPa-84 str. tytułowa.jpg

Z Enkol
Wersja z dnia 22:44, 10 lis 2015 autorstwa CarnageLink (dyskusja | edycje) ('''KPa-84 - Warunki techniczne eksploatacji kotłów parowozowych i kotłów ustawionych w wagonach kolejowych oraz wykonywania dozoru technicznego nad tymi kotłami''' zatwierdzone Zarządzeniem nr 2 Dyrektora Głównego Inspektoratu Kolejowego Dozoru...)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
The printable version is no longer supported and may have rendering errors. Please update your browser bookmarks and please use the default browser print function instead.

Rozmiar pierwotny(1200 × 842 pikseli, rozmiar pliku: 121 KB, typ MIME: image/jpeg)

Opis

KPa-84 - Warunki techniczne eksploatacji kotłów parowozowych i kotłów ustawionych w wagonach kolejowych oraz wykonywania dozoru technicznego nad tymi kotłami zatwierdzone Zarządzeniem nr 2 Dyrektora Głównego Inspektoratu Kolejowego Dozoru Technicznego z dnia 20 lutego 1984 R. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 maja 1984 r. Nakładem PKP Głównego Inspektoratu Kolejowego Dozoru Technicznego.

Licencja

Public domain Na podstawie art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631) nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego akty normatywne, ich projekty, urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole. Powyższy plik należy do tej grupy, a zatem nie jest przedmiotem prawa autorskiego (jest zatem własnością publiczną). Godło RP


Historia pliku

Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.

Data i czasMiniaturaWymiaryUżytkownikOpis
aktualny22:44, 10 lis 2015Miniatura wersji z 22:44, 10 lis 20151200 × 842 (121 KB)CarnageLink (dyskusja | edycje)'''KPa-84 - Warunki techniczne eksploatacji kotłów parowozowych i kotłów ustawionych w wagonach kolejowych oraz wykonywania dozoru technicznego nad tymi kotłami''' zatwierdzone Zarządzeniem nr 2 Dyrektora Głównego Inspektoratu Kolejowego Dozoru...

Poniższa strona korzysta z tego pliku: