Tabor:Lw-00184: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie, źródła)
 
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
 
|Opis=* Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"<ref>M. Malczewski: ''"Pershing" w Gnieźnie'', "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6</ref>. Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
 
|Opis=* Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"<ref>M. Malczewski: ''"Pershing" w Gnieźnie'', "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6</ref>. Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
 
* Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref>
 
* Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|20.01.1977|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|03.07.2001|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1977-01-20|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2001-07-03|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}}

Aktualna wersja na dzień 11:15, 16 lut 2020


<<< L45H

L45H 23116

Stan: odstawiona

Lxd2-369-bytkow.jpg

Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków

Rok produkcji

1976

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2015

Aktualne oznaczenie

Lxd2-369

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Gniezno Wąskotorowe

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1977-01-20 - 2001
Gniezno Wąskotorowe 2001-07-03 - nadal

Rozstaw

785 mm 1976 - 2001
750 mm 2001 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-369 1976 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"[1]. Zapaliła się 08.08.2015 [2], brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
  • Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)[3]

Galeria

Źródła

  1. M. Malczewski: "Pershing" w Gnieźnie, "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6
  2. http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie
  3. Biblioteka:A-04531