Tabor:Lw-00559: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 
|Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
 
|Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
Linia 18: Linia 19:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-06|1980|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-06|1980|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
|Grafika=DSC02587am5.JPG
+
|Grafika=Lyd2-06 DSC03397.JPG
|Foto1=File:Lyd2-06 DSC03397.JPG
+
|Opis grafiki=2018 - LP Lyd2-06 na stacji Majdan.
|Opis1=2018
+
|Foto2=DSC02587am5.JPG
|Foto2=File:Lyd2-06 DSC03453.JPG
+
|Opis2=28.01.2012 - LP Lyd2-06 na stacji w Majdanie.
|Opis2=2018
+
|Foto5=File:Lyd2-06 DSC03453.JPG
|Foto3=File:Lyd2-06 idDSC03396.JPG
+
|Opis5=2018
|Opis3=2018
+
|Foto6=File:Lyd2-06 idDSC03396.JPG
 +
|Opis6=2018
 +
|Foto7=DSC04066am16.JPG
 +
|Opis7=22.07.2020 - Żubracze - LP Lyd2-06 z pociągiem do Balnicy.
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 21:22, 10 sty 2022


<<< L30H

L30H 24049

Stan: sprawna

Lyd2-06 DSC03397.JPG

2018 - LP Lyd2-06 na stacji Majdan.

Rok produkcji

1980

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

LP-Lyd2-06

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Majdan

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Bieszczadzka Kolej Leśna

Użytkownik

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

Właściciel

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna

Stacjonowanie

Majdan 1980 - nadal

Rozstaw

750 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

LP-Lyd2-06 1980 - nadal

Dodatkowe informacje

Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.

Szczegółowy opis i uwagi

Malowanie czerwone. Pierwotnie pomarańczowy pasek. Następnie biały pasek tworzy płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na czerwonym trójkącie).

  • Przynajmniej do 2012 sprzęg na białym trójkącie i brak emblematu BKL na tylnej ścianie.

Galeria

Źródła