Tabor:Lw-01171: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01171 na Tabor:Lw-01171, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=Silnik od koparki Białoruś JUMZ - moc 62km
 
|Ostatni typ silnika=Silnik od koparki Białoruś JUMZ - moc 62km
|Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa
+
|Ostatnie stacjonowanie=Zakład Torfowy w Samlinie
|Właściciel=Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa
+
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy "Bioprodukty" - Samlino k. Golczewa|1975|2008}}
+
|Właściciel=Zakład Torfowy w Samlinie
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakład Torfowy w Samlinie|1975|2008}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|2008}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1975|2008}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 06:59, 24 lut 2020


<<< WLs50

WLs50 2343

Stan: złom

Rok produkcji

1975

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2008

Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Zakład Torfowy w Samlinie

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Silnik od koparki Białoruś JUMZ - moc 62km

Stacjonowanie

Zakład Torfowy w Samlinie 1975 - 2008

Rozstaw

600 mm 1975 - 2008

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła