Tabor:Lw-01266: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech)
Linia 17: Linia 17:
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600mm|1958|obecnie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600mm|1958|obecnie}}
 
|Foto1=Grądy zakładowy nr 2.jpg
 
|Foto1=Grądy zakładowy nr 2.jpg
|Opis1=Diema DL6 2143 na końcu składu wracającego z pola
+
|Opis1=Diema DL6 2143 na końcu składu wracającego z pola torfowego na Zakład 29.10.1998 rok (fot. Joachim Kaddatz)
torfowego na Zakład 29.10.1998 rok (fot. Joachim Kaddatz)
 
 
|Foto2=DSC09668.JPG
 
|Foto2=DSC09668.JPG
 
|Opis2=Diema DL6 2143 + Ld1-1  22.09.2016 rozładunek loka.
 
|Opis2=Diema DL6 2143 + Ld1-1  22.09.2016 rozładunek loka.

Wersja z 11:27, 17 sie 2020


<<< DL6

DL6 2143

Stan: sprawna

Rok produkcji

1958

Producent

Diepholzer Maschinenfabrik F. Schöttler G.m.b.H Diepholz Bez. Bremen

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

F1L 712

Użytkownik

Prywatny właściciel

Właściciel

Prywatny właściciel

Stacjonowanie

Himly Holscher & Co.Huta szkła Nienburg 1958 - 1972
A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład torfowy Tiste 1972 - 1990?
Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic 1990? - 2016
Prywatny właściciel 2016 - obecnie

Rozstaw

600mm 1958 - obecnie

Oznaczenie

brak 1958 - 1972
zakładowy nr 27 1972 - 1990?
zakładowy nr 2 1990? - 2016

Dodatkowe informacje

04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż)

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła