WLp50: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 44: Linia 44:
 
|K.W.K. Krupiński
 
|K.W.K. Krupiński
 
|Pierwszy egzemplarz WLp50
 
|Pierwszy egzemplarz WLp50
 +
|-
 +
|-
 +
|[[Tabor:Lw-01383|002]]
 +
|750 mm
 +
|style="background-color:green;"|Sprawna
 +
|K.W.K. Staszic
 +
|
 
|-
 
|-

Wersja z 07:40, 15 kwi 2019

WLp50
Rudy, WLp50 (2).JPG
Lokomotywa WLp50-031 odstawiona na stacji w Rudach.
Przewoźnik różne zakłady przmysłowe (przemysł), Kolej parkowa w Parku Śląskim
Oznaczenie przewoźnika WLp50
Producent Z.N.T. i S. Brzesko
Lata budowy 1989 -
Układ osi B
Rozstaw szyn 450 - 900 mm
Masa służbowa 8 t
Nacisk osi na szyny b/d
Rozstaw osi skrajnych 1250 mm
Średnica kół 560 mm
Długość ze zderzakami 4290 mm
Szerokość 1300 mm
Wysokość 2140 mm
Prędkość konstrukcyjna 16,9 km/h
Maksymalna siła pociągowa 20 kN (2000 kG)
Typ silnika spalinowego SW-266/L1
Moc znamionowa 78 KM
Zapas paliwa 50 l
Rodzaj przekładni hydrokinetyczna (PH1-300.1)
System hamulca powietrzny dodatkowy i ręczny postojowy, zespolony (wersja pasażerska)
Sterowanie wielokrotne nie ma
System ogrzewania brak


WLp50 - polska lokomotywa wąskotorowa przeznaczona dla przemysłu. Jest produkowana od 1989r. Jeden egzemplarz przystosowano do ruchu pasażerskiego.


Numer fabryczny Prześwit [mm] Stan Właściciel Uwagi
001 750 mm Nieznany K.W.K. Krupiński Pierwszy egzemplarz WLp50
002 750 mm Sprawna K.W.K. Staszic