Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00459" i "Tabor:Lw-00561"
m (added Category:WLs180 using HotCat) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L30H | ||
+ | |Numer=24051 | ||
+ | |Rok produkcji=1980 | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lyd2-069 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Welsh Highland Heritage Railway | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
+ | |Kolej=Welsh Highland Heritage Railway | ||
+ | |Uwagi=Kolor niebieski, dawniej czerwony | ||
+ | |Opis=Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1980|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-08|1980|1983}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-069|1983|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
− | |typ_fabryczny_pojazdu = [[ | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L30H]] |
− | |numer_seryjny_pojazdu = | + | |numer_seryjny_pojazdu = 24051 |
|grafika = | |grafika = | ||
− | |rok_produkcji = | + | |rok_produkcji = 1980 |
− | |stan = | + | |stan = odstawiona, sprzedana za granicę |
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
− | |rok_złomowania = | + | |rok_złomowania = |
− | |obecne_oznaczenie = | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069 |
|obecne_stacjonowanie = | |obecne_stacjonowanie = | ||
− | |typ_silnika = | + | |typ_silnika = |
− | |1_rozstaw_fabryczny = | + | |1_rozstaw_fabryczny = 600 mm |
|2_rozstaw = | |2_rozstaw = | ||
|2_rozstaw_rok = | |2_rozstaw_rok = | ||
Linia 19: | Linia 35: | ||
|5_rozstaw = | |5_rozstaw = | ||
|5_rozstaw_rok = | |5_rozstaw_rok = | ||
− | |1_stacjonowanie = | + | |1_stacjonowanie = KL Płociczno |
− | |1_okres_stacjonowania = | + | |1_okres_stacjonowania = 1980-1980 |
− | |2_stacjonowanie = | + | |2_stacjonowanie = KL Lipa |
− | |2_okres_stacjonowania = | + | |2_okres_stacjonowania = 1980-1983 |
− | |3_stacjonowanie = | + | |3_stacjonowanie = Witaszyce Wąsk. |
− | |3_okres_stacjonowania = | + | |3_okres_stacjonowania = 1983-1994 |
− | |4_stacjonowanie = | + | |4_stacjonowanie = Welsh Highland Heritage Railway, Walia |
− | |4_okres_stacjonowania = | + | |4_okres_stacjonowania = od 1994 |
|5_stacjonowanie = | |5_stacjonowanie = | ||
|5_okres_stacjonowania = | |5_okres_stacjonowania = | ||
Linia 39: | Linia 55: | ||
|10_stacjonowanie = | |10_stacjonowanie = | ||
|10_okres_stacjonowania = | |10_okres_stacjonowania = | ||
− | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe | + | |1_oznaczenie = [[Koleje Leśne Lasów Państwowych|LP]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-08 |
− | |1_rok = | + | |1_rok = 1980 |
− | |2_oznaczenie = | + | |2_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-069 |
− | |2_rok = | + | |2_rok = 1983 |
|3_oznaczenie = | |3_oznaczenie = | ||
|3_rok = | |3_rok = | ||
Linia 59: | Linia 75: | ||
|10_oznaczenie = | |10_oznaczenie = | ||
|10_rok = | |10_rok = | ||
− | |uwagi = | + | |uwagi = Kolor niebieski, obecnie czerwony |
}} | }} | ||
− | [[Kategoria: | + | |
+ | Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP. | ||
+ | |||
+ | == Źródła == | ||
+ | * http://www.tabor.wask.pl/ | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategoria:L30H]] |
Wersja z 23:56, 18 sie 2017
<<< L30H
L30H 24051
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1980
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lyd2-069
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Welsh Highland Heritage Railway
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Welsh Highland Heritage Railway
Stacjonowanie
Kolej Leśna Płociczno | 1980 | - | 1980 |
Kolej Leśna Lipa | 1980 | - | 1983 |
Witaszyce Wąskotorowe | 1983 | - | 1994 |
Welsh Highland Heritage Railway | 1994 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
LP-Lyd2-08 | 1980 | - | 1983 |
Lyd2-069 | 1983 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski, dawniej czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
Galeria
Źródła
L30H 24051 | |
Rok produkcji | 1980 |
Stan | odstawiona, sprzedana za granicę
|
Obecne oznaczenie | Lyd2-069
|
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600 mm | 1980
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
KL Płociczno | 1980-1980 |
KL Lipa | 1980-1983 |
Witaszyce Wąsk. | 1983-1994 |
Welsh Highland Heritage Railway, Walia | od 1994
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
LP-Lyd2-08 | 1980 |
Lyd2-069 | 1983
|
Kolor niebieski, obecnie czerwony |
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
Źródła