Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00459" i "Tabor:Lw-00561"

Z Enkol
(Różnica między stronami)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:WLs180 using HotCat)
 
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
 
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs180]]
+
|Typ=L30H
|numer_seryjny_pojazdu    = 24
+
|Numer=24051
|grafika                  =  
+
|Rok produkcji=1980
|rok_produkcji            = 1971
+
|Stan=Odstawiona
|stan                    = złom
+
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-069
|rok_odstawienia          =
+
|Ostatni rozstaw=600 mm
|rok_złomowania          = 2006
+
|Ostatnie stacjonowanie=Welsh Highland Heritage Railway
|obecne_oznaczenie        =
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Kolej=Welsh Highland Heritage Railway
|typ_silnika              = [[silnik H6|H6]] Wola
+
|Uwagi=Kolor niebieski, dawniej czerwony
|1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm
+
|Opis=Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
|2_rozstaw                =  
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1980|nadal}}
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-08|1980|1983}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-069|1983|nadal}}
|3_rozstaw                =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =  
 
|4_rozstaw                =  
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = KWK Janina (nr zakł. 7)
 
|1_okres_stacjonowania    = 1971-2006
 
|2_stacjonowanie          =
 
|2_okres_stacjonowania    =
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =  
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-24
 
|1_rok                    = 1971
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =  
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
[[Kategoria:WLs180]]
 

Wersja z 23:57, 18 sie 2017


<<< L30H

L30H 24051

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1980


Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

Lyd2-069

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Welsh Highland Heritage Railway

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Welsh Highland Heritage Railway

Stacjonowanie

Kolej Leśna Płociczno 1980 - 1980
Kolej Leśna Lipa 1980 - 1983
Witaszyce Wąskotorowe 1983 - 1994
Welsh Highland Heritage Railway 1994 - nadal

Rozstaw

600 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

LP-Lyd2-08 1980 - 1983
Lyd2-069 1983 - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor niebieski, dawniej czerwony

Szczegółowy opis i uwagi

Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.

Galeria

Źródła