Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00468" i "Tabor:Lw-00569"
(Różnica między stronami)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:WLs180 using HotCat) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L30H | ||
+ | |Numer=24059 | ||
+ | |Rok produkcji=1980 | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=199 034 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Döllnitzbahn, Niemcy | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
+ | |Kolej=Döllnitzbahn, Niemcy | ||
+ | |Uwagi=*Kolor zielony | ||
+ | *Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34 | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-102|1980|1995}}{{Lw oznaczenie|199 034|1995|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1980|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Gosławice|1985|1995}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1995|nadal}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
− | |typ_fabryczny_pojazdu = [[ | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L30H]] |
− | |numer_seryjny_pojazdu = | + | |numer_seryjny_pojazdu = 24059 |
|grafika = | |grafika = | ||
− | |rok_produkcji = | + | |rok_produkcji = 1980 |
− | |stan = | + | |stan = sprzedana za granicę, odstawiona |
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
− | |rok_złomowania = | + | |rok_złomowania = |
− | + | |obecne_oznaczenie = 199 034 | |
|obecne_stacjonowanie = | |obecne_stacjonowanie = | ||
− | |typ_silnika = | + | |typ_silnika = |
− | |1_rozstaw_fabryczny = | + | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |
|2_rozstaw = | |2_rozstaw = | ||
|2_rozstaw_rok = | |2_rozstaw_rok = | ||
Linia 19: | Linia 35: | ||
|5_rozstaw = | |5_rozstaw = | ||
|5_rozstaw_rok = | |5_rozstaw_rok = | ||
− | |1_stacjonowanie = | + | |1_stacjonowanie = Śmigiel |
− | |1_okres_stacjonowania = | + | |1_okres_stacjonowania = 1980-1980 |
− | |2_stacjonowanie = | + | |2_stacjonowanie = Zbiersk |
− | |2_okres_stacjonowania = | + | |2_okres_stacjonowania = 1980-1984 |
− | |3_stacjonowanie = | + | |3_stacjonowanie = Śmigiel |
− | |3_okres_stacjonowania = | + | |3_okres_stacjonowania = 1984-1985 |
− | |4_stacjonowanie = | + | |4_stacjonowanie = Cukrownia Gosławice |
− | |4_okres_stacjonowania = | + | |4_okres_stacjonowania = 1985-1995 |
− | |5_stacjonowanie = | + | |5_stacjonowanie = Döllnitzbahn, Niemcy |
− | |5_okres_stacjonowania = | + | |5_okres_stacjonowania = od 1995 |
|6_stacjonowanie = | |6_stacjonowanie = | ||
|6_okres_stacjonowania = | |6_okres_stacjonowania = | ||
Linia 39: | Linia 55: | ||
|10_stacjonowanie = | |10_stacjonowanie = | ||
|10_okres_stacjonowania = | |10_okres_stacjonowania = | ||
− | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia | + | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-102 |
− | |1_rok = | + | |1_rok = 1980-1995 |
− | |2_oznaczenie = | + | |2_oznaczenie = 199 034 (na lokomotywie samo 34) |
− | |2_rok = | + | |2_rok = od 1995 |
− | |3_oznaczenie = | + | |3_oznaczenie = Oshgar |
− | |3_rok = | + | |3_rok = po 1995 |
|4_oznaczenie = | |4_oznaczenie = | ||
|4_rok = | |4_rok = | ||
Linia 59: | Linia 75: | ||
|10_oznaczenie = | |10_oznaczenie = | ||
|10_rok = | |10_rok = | ||
− | |uwagi = | + | |uwagi = malowanie zielone, |
}} | }} | ||
− | [[Kategoria: | + | |
+ | == Źródła == | ||
+ | * http://www.tabor.wask.pl/ | ||
+ | * [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn] | ||
+ | * [https://de.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6llnitzbahn#Triebfahrzeuge| niemiecka wiki o Döllnitzbahn] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategoria:L30H]] |
Wersja z 22:23, 19 sie 2017
<<< L30H
L30H 24059
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1980
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
199 034
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Döllnitzbahn, Niemcy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Döllnitzbahn, Niemcy
Stacjonowanie
Śmigiel | 1980 | - | 1980 |
Zbiersk | 1980 | - | 1984 |
Śmigiel | 1984 | - | 1985 |
Cukrownia Gosławice | 1985 | - | 1995 |
Döllnitzbahn, Niemcy | 1995 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd2-102 | 1980 | - | 1995 |
199 034 | 1995 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Kolor zielony
- Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła
L30H 24059 | |
Rok produkcji | 1980 |
Stan | sprzedana za granicę, odstawiona
|
Obecne oznaczenie | 199 034
|
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1980
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Śmigiel | 1980-1980 |
Zbiersk | 1980-1984 |
Śmigiel | 1984-1985 |
Cukrownia Gosławice | 1985-1995 |
Döllnitzbahn, Niemcy | od 1995
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lyd2-102 | 1980-1995 |
199 034 (na lokomotywie samo 34) | od 1995 |
Oshgar | po 1995
|
malowanie zielone, |
Źródła