Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00472" i "Tabor:Lw-00573"
(Różnica między stronami)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:WLs180 using HotCat) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Typ=L30H | |
− | + | |Numer=24064 | |
− | + | |Rok produkcji=1980 | |
− | + | |Grafika=DSC01915am.JPG | |
− | + | |Stan=Sprawna | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=750 mm | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany | |
− | + | |Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | |
− | + | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}} | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | |
− | + | |Foto1=DSC02631am2345.JPG | |
− | + | |Opis1=28.01.2012 -CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 22:36, 19 sie 2017
<<< L30H
L30H 24064
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CWO-Lyd2-01
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
Cukrownia Wożuczyn | 1980 | - | 1990 |
Cukrownia Przeworsk | 1990 | - | 1998 |
Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
CWO-Lyd2-01 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi