Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00472" i "Tabor:Lw-00573"

Z Enkol
(Różnica między stronami)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:WLs180 using HotCat)
 
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
 
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs180]]
+
|Typ=L30H
|numer_seryjny_pojazdu    = 36
+
|Numer=24064
|grafika                  = [[Plik:DSC07420bm.JPG|290px]]
+
|Rok produkcji=1980
|rok_produkcji            = 1972
+
|Grafika=DSC01915am.JPG
|stan                    = sprawny
+
|Stan=Sprawna
|rok_odstawienia          =
+
|Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01
|rok_złomowania          =
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-36
+
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
|obecne_stacjonowanie    = Rudy
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|typ_silnika              = [[silnik H6|H6]] Wola
+
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
|2_rozstaw                =  
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}}
|3_rozstaw                =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =  
+
|Foto1=DSC02631am2345.JPG
|4_rozstaw                =  
+
|Opis1=28.01.2012 -CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = ZM Silesia Lipiny
 
|1_okres_stacjonowania    = 1972-1994
 
|2_stacjonowanie          = Rudy
 
|2_okres_stacjonowania    = 1994-2005
 
|3_stacjonowanie          = Stanica
 
|3_okres_stacjonowania    = 2005-2007
 
|4_stacjonowanie          =  
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          = Rudy
 
|5_okres_stacjonowania    = ??
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =  
 
|9_okres_stacjonowania    =  
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-36
 
|1_rok                    = 1972
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
[[Kategoria:WLs180]]
 
[[Plik:DSC02780bm2.JPG||thumb|left|290px|09.08.2009 - WLs180-36 na stacji w Rudach]]
 
[[Plik:Obraz 111am.jpg||thumb|left|290px|12.07.2008 - WLs180-36 na stacji w Rudach]]
 

Wersja z 22:36, 19 sie 2017


<<< L30H

L30H 24064

Stan: sprawna

DSC01915am.JPG

Rok produkcji

1980


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

CWO-Lyd2-01

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Majdan

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Bieszczadzka Kolej Leśna

Użytkownik

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

Stacjonowanie

Cukrownia Wożuczyn 1980 - 1990
Cukrownia Przeworsk 1990 - 1998
Majdan 1998 - nadal

Rozstaw

750 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

CWO-Lyd2-01 1980 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła