Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00479" i "Tabor:Lw-00578"
(aktualizacja) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L30H | ||
+ | |Numer=24364 | ||
+ | |Rok produkcji=1981 | ||
+ | |Grafika=DSC08956am23.JPG | ||
+ | |Opis grafiki=CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=CEM.ODRA-Lyd2-04 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=1000 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
+ | |Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa | ||
+ | |Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej | ||
+ | |Właściciel=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej | ||
+ | |Opis=Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1981|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementowania Odra|1981|2013}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2013|nadal}} | ||
+ | |Foto1=DSC08860bm123.JPG | ||
+ | |Opis1=26.10.2011 - Lyd2-04 na wyrobisku Cementowni Odra Opole | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
− | |typ_fabryczny_pojazdu = [[ | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L30H]] |
− | |numer_seryjny_pojazdu = | + | |numer_seryjny_pojazdu = 24364 |
− | |grafika = | + | |grafika = [[Plik:DSC08956am23.JPG|290px]] |
− | |rok_produkcji = | + | |rok_produkcji = 1981 |
− | |stan = | + | |stan = sprawny |
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
− | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:seria|CEM.ODRA-Lyd2]]-04 | |
− | |obecne_stacjonowanie = | + | |obecne_stacjonowanie = |
− | |typ_silnika = | + | |typ_silnika = |
− | |1_rozstaw_fabryczny = | + | |1_rozstaw_fabryczny = 1000 mm |
− | |2_rozstaw = | + | |2_rozstaw = |
− | |2_rozstaw_rok = | + | |2_rozstaw_rok = |
|3_rozstaw = | |3_rozstaw = | ||
|3_rozstaw_rok = | |3_rozstaw_rok = | ||
Linia 19: | Linia 40: | ||
|5_rozstaw = | |5_rozstaw = | ||
|5_rozstaw_rok = | |5_rozstaw_rok = | ||
− | |1_stacjonowanie = | + | |1_stacjonowanie = Cementownia Odra Opole |
− | |1_okres_stacjonowania = | + | |1_okres_stacjonowania = 1981 - 2013 |
− | |2_stacjonowanie = | + | |2_stacjonowanie = [[Piaseczno Miasto Wąskotorowe]] |
− | |2_okres_stacjonowania = | + | |2_okres_stacjonowania = od 2013 |
− | |3_stacjonowanie = | + | |3_stacjonowanie = |
− | |3_okres_stacjonowania = | + | |3_okres_stacjonowania = |
− | |4_stacjonowanie = | + | |4_stacjonowanie = |
− | |4_okres_stacjonowania = | + | |4_okres_stacjonowania = |
− | |5_stacjonowanie = | + | |5_stacjonowanie = |
− | |5_okres_stacjonowania = | + | |5_okres_stacjonowania = |
|6_stacjonowanie = | |6_stacjonowanie = | ||
|6_okres_stacjonowania = | |6_okres_stacjonowania = | ||
Linia 39: | Linia 60: | ||
|10_stacjonowanie = | |10_stacjonowanie = | ||
|10_okres_stacjonowania = | |10_okres_stacjonowania = | ||
− | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe | + | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|CEM.ODRA]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-04 |
− | |1_rok = | + | |1_rok = od 1981 |
|2_oznaczenie = | |2_oznaczenie = | ||
|2_rok = | |2_rok = | ||
Linia 59: | Linia 80: | ||
|10_oznaczenie = | |10_oznaczenie = | ||
|10_rok = | |10_rok = | ||
− | |uwagi = | + | |uwagi = Kolor czerwony |
}} | }} | ||
− | [[Kategoria: | + | Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na [[Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa|Piaseczyńską Kolej Wąskotorową]] i przewieziona 13 września 2013 roku. |
+ | [[Plik:DSC08860bm123.JPG|thumb|left|290px|26.10.2011 - Lyd2-04 na wyrobisku Cementowni Odra Opole.]] | ||
+ | {{Clear}} | ||
+ | == Źródła == | ||
+ | * http://www.tabor.wask.pl/ | ||
+ | * http://750mm.pl/index.php?topic=4394.msg63207 | ||
+ | |||
+ | {{Clear}} | ||
+ | <br><br><br> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategoria:L30H]] |
Wersja z 09:01, 21 sie 2017
<<< L30H
L30H 24364
Stan: sprawna
Rok produkcji
1981
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CEM.ODRA-Lyd2-04
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Piaseczno Miasto
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Grójecka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
Właściciel
Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
Stacjonowanie
Cementowania Odra | 1981 | - | 2013 |
Piaseczno Miasto | 2013 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
CEM.ODRA-Lyd2-04 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku.
L30H 24364 | |
Rok produkcji | 1981 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | CEM.ODRA-Lyd2-04
|
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
1000 mm | 1981
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Cementownia Odra Opole | 1981 - 2013 |
Piaseczno Miasto Wąskotorowe | od 2013
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
CEM.ODRA-Lyd2-04 | od 1981
|
Kolor czerwony |
Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku.
Źródła