Różnica pomiędzy stronami "Tabor:Lw-00479" i "Tabor:Lw-00578"

Z Enkol
(Różnica między stronami)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja)
 
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
 
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs180]]
+
|Typ=L30H
|numer_seryjny_pojazdu    = 42
+
|Numer=24364
|grafika                  =  
+
|Rok produkcji=1981
|rok_produkcji            = 1972
+
|Grafika=DSC08956am23.JPG
|stan                    = odstawiony
+
|Opis grafiki=CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu
|rok_odstawienia          =
+
|Stan=Sprawna
|rok_złomowania          =  
+
|Ostatnie oznaczenie=CEM.ODRA-Lyd2-04
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-42
+
|Ostatni rozstaw=1000 mm
|obecne_stacjonowanie    = Przeworska Kolej Dojazdowa, stacja Bachórz
+
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
|typ_silnika              = [[silnik H6|H6]] Wola
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
|2_rozstaw                = 750 mm
+
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
|2_rozstaw_rok            = od 2013 przekuta w firmie Tabor
+
|Właściciel=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
|3_rozstaw                =  
+
|Opis=Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku.
|3_rozstaw_rok            =  
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
|4_rozstaw                =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1981|nadal}}
|4_rozstaw_rok            =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementowania Odra|1981|2013}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2013|nadal}}
|5_rozstaw                =  
+
|Foto1=DSC08860bm123.JPG
|5_rozstaw_rok            =
+
|Opis1=26.10.2011 - Lyd2-04 na wyrobisku Cementowni Odra Opole
|1_stacjonowanie          = Elektrownia Miechowice
 
|1_okres_stacjonowania    = 1972-1975
 
|2_stacjonowanie          = KWK Centrum
 
|2_okres_stacjonowania    = 1975-2003
 
|3_stacjonowanie          = Rudy
 
|3_okres_stacjonowania    = 2003-2005
 
|4_stacjonowanie          = Firma TABOR
 
|4_okres_stacjonowania    = 2008-2017
 
|5_stacjonowanie          = Bachórz (własność prywatna)
 
|5_okres_stacjonowania    = od 2017
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =  
 
|9_okres_stacjonowania    =  
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-42
 
|1_rok                    = 1972
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
[[Kategoria:WLs180]]
 

Wersja z 09:01, 21 sie 2017


<<< L30H

L30H 24364

Stan: sprawna

DSC08956am23.JPG

CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu

Rok produkcji

1981


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

CEM.ODRA-Lyd2-04

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Grójecka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Właściciel

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Stacjonowanie

Cementowania Odra 1981 - 2013
Piaseczno Miasto 2013 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1981 - nadal

Oznaczenie

CEM.ODRA-Lyd2-04 1981 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku.

Galeria

Źródła