Lista lokomotyw typu 2WLs40/2WLs50 na tor o prześwicie 785mm
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Lista lokomotyw (niepełna)[edytuj]
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
Lw numer seryjny | Lw rok produkcji | Lw ostatni rozstaw | Lw ostatni typ silnika | Lw ostatnie oznaczenie | Lw ostatnie stacjonowanie | Lw uwagi | Lw numer seryjny | Lw typ fabryczny | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40 238 | 238 | 1954 | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | 238 | 2WLs40 | |
2WLs40 388 | 388 | 1956 | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | 388 | 2WLs40 | |
2WLs50 1081 | 1081 | 1960 | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | 1081 | 2WLs50 | |
2WLs40 1189 | 1189 | 1961 | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. | 1189 | 2WLs40 |
2WLs50 1189 | 1189 | 1961 | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | 1189 | 2WLs50 | |
2WLs50 1212 | 1212 | 1961 | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl | 1212 | 2WLs50 |
2WLs40 1291 | 1291 | 1961 | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | 1291 | 2WLs40 | |
2WLs50 1293 | 1293 | 1962 | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | 1293 | 2WLs50 | |
2WLs50 1307 | 1307 | 1962 | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 | 1307 | 2WLs50 |
2WLs50 1410 | 1410 | 1963 | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | 1410 | 2WLs50 | |
2WLs50 1418 | 1418 | 1963 | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | 1418 | 2WLs50 | |
2WLs50 1484 | 1484 | 1963 | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | 1484 | 2WLs50 | |
2WLs50 1485 | 1485 | 1963 | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | 1485 | 2WLs50 | |
2WLs50 1571 | 1571 | 1964 | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | 1571 | 2WLs50 | |
2WLs50 1808 | 1808 | 1966 | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm | 1808 | 2WLs50 |
2WLs50 1814 | 1814 | 1966 | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 | 1814 | 2WLs50 |
2WLs50 1817 | 1817 | 1966 | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) | 1817 | 2WLs50 |
2WLs50 1836 | 1836 | 1966 | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | 1836 | 2WLs50 | |
2WLs50 1869 | 1869 | 1967 | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | 1869 | 2WLs50 | |
2WLs50 1871 | 1871 | 1967 | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 | 1871 | 2WLs50 |
2WLs50 2088 | 2088 | 1970 | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek | 2088 | 2WLs50 |
2WLs50 2261 | 2261 | 1973 | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | 2261 | 2WLs50 | |
2WLs40 NN | NN | nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm | NN | 2WLs40 |