Edytujesz Użytkownik:Zgroza/Brudnopis
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|Bocznica od stacji Baborów<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | |Bocznica od stacji Baborów<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 41: | Linia 31: | ||
|600 | |600 | ||
|101 | |101 | ||
− | | | + | | |
|W Płocku (od 1934) | |W Płocku (od 1934) | ||
|- | |- | ||
Linia 51: | Linia 41: | ||
|750 | |750 | ||
| | | | ||
− | |w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć | + | |w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć |
|na stacji Brześć Kujawski | |na stacji Brześć Kujawski | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 71: | Linia 51: | ||
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref> | |600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref> | ||
|40 | |40 | ||
− | | | + | | |
|od 1947 w stacji Lipno | |od 1947 w stacji Lipno | ||
|- | |- | ||
Linia 78: | Linia 58: | ||
|Cukrownia Chełmża | |Cukrownia Chełmża | ||
|CTR | |CTR | ||
− | | | + | | |
− | | | + | | |
− | | | + | | |
− | | | + | |Kolei wąskotorowej nie było |
|Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | |Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | ||
|- | |- | ||
Linia 100: | Linia 80: | ||
|1000 | |1000 | ||
|8 | |8 | ||
− | | | + | | |
|bocznica do normalnotorowej stacji Chybie | |bocznica do normalnotorowej stacji Chybie | ||
|- | |- | ||
Linia 106: | Linia 86: | ||
|Cukrownia Ciechanów | |Cukrownia Ciechanów | ||
|WCI | |WCI | ||
− | | | + | | |
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=4243.0</ref> | |600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=4243.0</ref> | ||
|18 | |18 | ||
Linia 113: | Linia 93: | ||
|- | |- | ||
− | |Cukrownia | + | |Cukrownia w Częstocice |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|TOS | |TOS | ||
| | | | ||
Linia 145: | Linia 107: | ||
|750 | |750 | ||
| | | | ||
− | | | + | | |
|połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie} | |połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie} | ||
|- | |- | ||
Linia 170: | Linia 132: | ||
|Cukrownia Glinojeck | |Cukrownia Glinojeck | ||
|WCI | |WCI | ||
− | | | + | |? |
− | | | + | |? |
− | | | + | |? |
− | | | + | |Wg mapy WIG '35 kolejka wąskotorowa z cukrowni do Płońska, była<ref>Ciechański, Zarys dziejów kolei cukrowniczych, TTS 11/2015</ref> |
|Bocznica od stacji Raciąż | |Bocznica od stacji Raciąż | ||
|- | |- | ||
Linia 193: | Linia 155: | ||
|600 | |600 | ||
|19 | |19 | ||
− | |w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | + | |w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> |
|Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk. | |Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk. | ||
|- | |- | ||
Linia 202: | Linia 164: | ||
|600 -> 750 | |600 -> 750 | ||
| | | | ||
− | | | + | | |
|na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin | |na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin | ||
|- | |- | ||
Linia 229: | Linia 191: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |Własnej kolei wąskotorowej nie było | + | |Własnej kolei wąskotorowej nie było |
|Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia | |Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia | ||
|- | |- | ||
Linia 240: | Linia 202: | ||
| | | | ||
|Bocznica od stacji Teresin | |Bocznica od stacji Teresin | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 265: | Linia 209: | ||
|600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | |600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | ||
|18+8 | |18+8 | ||
− | | | + | | |
|Bocznica od stacji Janikowo | |Bocznica od stacji Janikowo | ||
|- | |- | ||
Linia 271: | Linia 215: | ||
|- | |- | ||
|Cukrownia Jawor | |Cukrownia Jawor | ||
− | |DJA | + | |DJA| |
− | | | ||
| | | | ||
| | | | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|Bocznica od stacji Stary Jawor/Jawor | |Bocznica od stacji Stary Jawor/Jawor | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 300: | Linia 234: | ||
|Cukrownia Klecina | |Cukrownia Klecina | ||
|DW | |DW | ||
− | | | + | |1909-1968 |
− | |750 | + | |750 |
− | | | + | |19 |
− | | | + | | |
|bocznica od stacji Wrocław Klecina | |bocznica od stacji Wrocław Klecina | ||
|- | |- | ||
Linia 313: | Linia 247: | ||
|600 | |600 | ||
|52 | |52 | ||
− | |Z przerwą w działaniu po I wojnie | + | |Z przerwą w działaniu po I wojnie |
|bocznica od stacji Klemensów | |bocznica od stacji Klemensów | ||
|- | |- | ||
Linia 325: | Linia 259: | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|bocznica od stacji (Stargard) Kluczewo | |bocznica od stacji (Stargard) Kluczewo | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 365: | Linia 269: | ||
| | | | ||
|bocznica od stacji Kościan | |bocznica od stacji Kościan | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 382: | Linia 276: | ||
|600/750 | |600/750 | ||
|10 | |10 | ||
− | |W ostatnim okresie tylko odcinek Krasne-Krasiniec | + | |W ostatnim okresie tylko odcinek Krasne-Krasiniec |
|połączenie od stacji Krasne (czy bocznica?) | |połączenie od stacji Krasne (czy bocznica?) | ||
|- | |- | ||
Linia 401: | Linia 295: | ||
|716/750 | |716/750 | ||
|~200 | |~200 | ||
− | | | + | | |
|bocznica normalnotorowa od stacji Kruszwica, połączenie z kolejami kujawskim w ... | |bocznica normalnotorowa od stacji Kruszwica, połączenie z kolejami kujawskim w ... | ||
|- | |- | ||
Linia 411: | Linia 305: | ||
|600 | |600 | ||
|114 | |114 | ||
− | |przejęcie linii cukrowni Młynów w | + | |przejęcie linii cukrowni Młynów w |
− | |na stacji Sierpów, stacja styczna | + | |na stacji Sierpów, stacja styczna w Jackowicach |
|- | |- | ||
|- | |- | ||
− | |Cukrownia | + | |Cukrownia Leśmierz |
− | | | + | |EZG |
− | | | + | |1916-1986 |
− | | | + | |600 |
− | | | + | |114 |
− | | | + | |przejęcie linii cukrowni Młynów w ???<ref>https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolej_w%C4%85skotorowa_Cukrowni_Le%C5%9Bmierz</ref> |
− | + | |na stacji Sierpów, stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach | |
|- | |- | ||
Linia 431: | Linia 325: | ||
|600/750 | |600/750 | ||
|91 | |91 | ||
− | |przejęcie linii cukrowni | + | |przejęcie linii cukrowni Milejwów, zbycie części linii na rzecz cukrowni Garbów w 1937, linie nie tworzyły jednej sieci |
|bocznica od stacji Lublin, także na stacji Sadurki i stacji Jaszczów | |bocznica od stacji Lublin, także na stacji Sadurki i stacji Jaszczów | ||
|- | |- | ||
Linia 443: | Linia 337: | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|Bocznica od stacji Łagiewniki Dzierżoniowskie | |Bocznica od stacji Łagiewniki Dzierżoniowskie | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 464: | Linia 348: | ||
|Bocznica od stacji Łapy | |Bocznica od stacji Łapy | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 485: | Linia 358: | ||
|Bocznica od stacji Malbork i Malbork Wąskotorowy | |Bocznica od stacji Malbork i Malbork Wąskotorowy | ||
|- | |- | ||
− | |||
|- | |- | ||
− | |Cukrownia | + | |Cukrownia Łubna |
− | | | + | |TKA |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| | | | ||
− | | | + | |bocznica od stacji Kazimierza Wlk. |
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 586: | Linia 377: | ||
|Po zamknięciu cukrowni sieć przeszła do cukrowni Leśmierz/Dobrzelin | |Po zamknięciu cukrowni sieć przeszła do cukrowni Leśmierz/Dobrzelin | ||
|stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach | |stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 717: | Linia 387: | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|Bocznica od stacji Polska Cerekiew | |Bocznica od stacji Polska Cerekiew | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 924: | Linia 394: | ||
|CIN | |CIN | ||
|1882-2003 | |1882-2003 | ||
− | | | + | |750 |
|140 | |140 | ||
− | | | + | | |
|bocznica normalnotorowa od stacji Jaksice | |bocznica normalnotorowa od stacji Jaksice | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 971: | Linia 411: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | |Cukrownia Żnin | |
− | + | |CZN, Żnin | |
− | |Cukrownia | + | |X-1972<ref>Bogdan Pokropiński</ref> |
− | + | |600 | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin | |połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||