Edytujesz Użytkownik:Zgroza/Brudnopis
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 41: | Linia 41: | ||
|600 | |600 | ||
|101 | |101 | ||
− | | | + | | |
|W Płocku (od 1934) | |W Płocku (od 1934) | ||
|- | |- | ||
Linia 51: | Linia 51: | ||
|750 | |750 | ||
| | | | ||
− | |w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć | + | |w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć |
|na stacji Brześć Kujawski | |na stacji Brześć Kujawski | ||
|- | |- | ||
Linia 71: | Linia 71: | ||
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref> | |600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref> | ||
|40 | |40 | ||
− | | | + | | |
|od 1947 w stacji Lipno | |od 1947 w stacji Lipno | ||
|- | |- | ||
Linia 81: | Linia 81: | ||
|600 | |600 | ||
|8 | |8 | ||
− | | | + | | |
|Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | |Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | ||
|- | |- | ||
Linia 100: | Linia 100: | ||
|1000 | |1000 | ||
|8 | |8 | ||
− | | | + | | |
|bocznica do normalnotorowej stacji Chybie | |bocznica do normalnotorowej stacji Chybie | ||
|- | |- | ||
Linia 145: | Linia 145: | ||
|750 | |750 | ||
| | | | ||
− | | | + | | |
|połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie} | |połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie} | ||
|- | |- | ||
Linia 193: | Linia 193: | ||
|600 | |600 | ||
|19 | |19 | ||
− | |w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | + | |w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> |
|Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk. | |Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk. | ||
|- | |- | ||
Linia 202: | Linia 202: | ||
|600 -> 750 | |600 -> 750 | ||
| | | | ||
− | | | + | | |
|na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin | |na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin | ||
|- | |- | ||
Linia 229: | Linia 229: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |Własnej kolei wąskotorowej nie było | + | |Własnej kolei wąskotorowej nie było |
|Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia | |Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia | ||
|- | |- | ||
Linia 256: | Linia 256: | ||
|600 | |600 | ||
|44 | |44 | ||
− | |W Glinojecku | + | |W Glinojecku |
|Stacja styczna z koleją normalnotorową w Baboszewie | |Stacja styczna z koleją normalnotorową w Baboszewie | ||
|- | |- | ||
Linia 265: | Linia 265: | ||
|600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | |600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | ||
|18+8 | |18+8 | ||
− | | | + | | |
|Bocznica od stacji Janikowo | |Bocznica od stacji Janikowo | ||
|- | |- | ||
Linia 313: | Linia 313: | ||
|600 | |600 | ||
|52 | |52 | ||
− | |Z przerwą w działaniu po I wojnie | + | |Z przerwą w działaniu po I wojnie |
|bocznica od stacji Klemensów | |bocznica od stacji Klemensów | ||
|- | |- | ||
Linia 382: | Linia 382: | ||
|600/750 | |600/750 | ||
|10 | |10 | ||
− | |W ostatnim okresie tylko odcinek Krasne-Krasiniec | + | |W ostatnim okresie tylko odcinek Krasne-Krasiniec |
|połączenie od stacji Krasne (czy bocznica?) | |połączenie od stacji Krasne (czy bocznica?) | ||
|- | |- | ||
Linia 401: | Linia 401: | ||
|716/750 | |716/750 | ||
|~200 | |~200 | ||
− | | | + | | |
|bocznica normalnotorowa od stacji Kruszwica, połączenie z kolejami kujawskim w ... | |bocznica normalnotorowa od stacji Kruszwica, połączenie z kolejami kujawskim w ... | ||
|- | |- | ||
Linia 411: | Linia 411: | ||
|600 | |600 | ||
|114 | |114 | ||
− | |przejęcie linii cukrowni Młynów w ???<ref>https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolej_w%C4%85skotorowa_Cukrowni_Le%C5%9Bmierz</ref> | + | |przejęcie linii cukrowni Młynów w ???<ref>https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolej_w%C4%85skotorowa_Cukrowni_Le%C5%9Bmierz</ref> |
|na stacji Sierpów, stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach | |na stacji Sierpów, stacja styczna z koleją normalnotorową w Jackowicach | ||
|- | |- | ||
Linia 471: | Linia 471: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |w Kazimierzy Wlk, własnej kolei wąskotorowej nie było | + | |w Kazimierzy Wlk, własnej kolei wąskotorowej nie było |
|bocznica od stacji Kazimierza Wlk. | |bocznica od stacji Kazimierza Wlk. | ||
|- | |- | ||
Linia 493: | Linia 493: | ||
|600 | |600 | ||
|63 | |63 | ||
− | | | + | | |
|stacja styczna z koleją normalnotorową w Płońsku | |stacja styczna z koleją normalnotorową w Płońsku | ||
|- | |- | ||
Linia 604: | Linia 604: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |Własnej kolei wąskotorowej nie było | + | |Własnej kolei wąskotorowej nie było |
|Bocznica od stacji Nakło (normalna i wąska) | |Bocznica od stacji Nakło (normalna i wąska) | ||
|- | |- | ||
Linia 624: | Linia 624: | ||
|750 | |750 | ||
|33 | |33 | ||
− | |Przejęcie przez Allgemeine Deutsche Kleinbahn-Gesellschaft | + | |Przejęcie przez Allgemeine Deutsche Kleinbahn-Gesellschaft |
|Bocznica od stacji Nowy Staw Wąsk. | |Bocznica od stacji Nowy Staw Wąsk. | ||
|- | |- | ||
Linia 655: | Linia 655: | ||
|750 | |750 | ||
|36 | |36 | ||
− | |Rozebrana 2012 | + | |Rozebrana 2012 |
|Stacja styczna z koleją normalnotorową w Brodnicy | |Stacja styczna z koleją normalnotorową w Brodnicy | ||
|- | |- | ||
Linia 665: | Linia 665: | ||
|750 | |750 | ||
|49 | |49 | ||
− | |Upubliczniona 1918 | + | |Upubliczniona 1918 |
|Bocznica od stacji Ostrowy i wąskotorowa od Ostrowy-Cukrownia | |Bocznica od stacji Ostrowy i wąskotorowa od Ostrowy-Cukrownia | ||
|- | |- | ||
Linia 705: | Linia 705: | ||
|750 | |750 | ||
|36 | |36 | ||
− | | | + | | |
|Bocznica od stacji Pelplin | |Bocznica od stacji Pelplin | ||
|- | |- | ||
Linia 773: | Linia 773: | ||
|LCH | |LCH | ||
|przed 1927 - po 1936 | |przed 1927 - po 1936 | ||
− | | | + | |??? |
− | | | + | |??? |
|Kolej zakładowa do Kostunina wymieniona w lokalnym źródle wspominkowym <ref> Zdzisław Kalinowski Cukrownia Rejowiec wspomnienie http://kalinowski.weebly.com/artykuly.html </ref> oraz widoczna na mapie WIG z 1936<ref>http://igrek.amzp.pl/details.php?id=4543</ref> | |Kolej zakładowa do Kostunina wymieniona w lokalnym źródle wspominkowym <ref> Zdzisław Kalinowski Cukrownia Rejowiec wspomnienie http://kalinowski.weebly.com/artykuly.html </ref> oraz widoczna na mapie WIG z 1936<ref>http://igrek.amzp.pl/details.php?id=4543</ref> | ||
|Bocznica od stacji Rejowiec | |Bocznica od stacji Rejowiec | ||
Linia 793: | Linia 793: | ||
|TSZ | |TSZ | ||
| | | | ||
− | |||
− | |||
| | | | ||
− | |Bocznica od stacji wąstkotorowej Rytwiany | + | | |
+ | | | ||
+ | |Bocznica od stacji wąstkotorowej Rytwiany (?) | ||
|- | |- | ||
Linia 926: | Linia 926: | ||
|900/750 | |900/750 | ||
|140 | |140 | ||
− | | | + | | |
|bocznica normalnotorowa od stacji Jaksice | |bocznica normalnotorowa od stacji Jaksice | ||
|- | |- | ||
Linia 946: | Linia 946: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |Własnej kolei wąskotorowej nie było. | + | |Własnej kolei wąskotorowej nie było. |
|bocznica normalnotorowa od stacji Werbkowice, bocznica od stacji Werbkowice Wąskotorowe | |bocznica normalnotorowa od stacji Werbkowice, bocznica od stacji Werbkowice Wąskotorowe | ||
|- | |- | ||
Linia 988: | Linia 988: | ||
|600/750 | |600/750 | ||
|35 | |35 | ||
− | | | + | | |
− | |najpierw Iwaniska, potem Jachimowice - punkty styczne z koleją jędrzejowską | + | |najpierw Iwaniska, potem Jachimowice - punkty styczne z koleją jędrzejowską |
|- | |- | ||
Linia 1059: | Linia 1059: | ||
|30 | |30 | ||
| | | | ||
− | |stacja stycznia odcinka izolowanego Niedrzwica, ale brak od samej cukrowni??? | + | |stacja stycznia odcinka izolowanego Niedrzwica, ale brak od samej cukrowni??? |
|- | |- | ||
Linia 1068: | Linia 1068: | ||
|750 | |750 | ||
|72 | |72 | ||
− | |pierwsze odcinki (35 km wraz ze stacją styczną z koleją normalnotorową Opatówek) upublicznione w 1917 | + | |pierwsze odcinki (35 km wraz ze stacją styczną z koleją normalnotorową Opatówek) upublicznione w 1917 |
|bocznica od stacji Zbiersk, stacja styczna z koleją normalnotorową Kucharki | |bocznica od stacji Zbiersk, stacja styczna z koleją normalnotorową Kucharki | ||
|- | |- | ||
Linia 1078: | Linia 1078: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |cukrownia po wojnie wykorzystywała fragment sieci cukrowni Cielce | + | |cukrownia po wojnie wykorzystywała fragment sieci cukrowni Cielce |
|bocznica od stacji Zduny | |bocznica od stacji Zduny | ||
|- | |- | ||
Linia 1098: | Linia 1098: | ||
|600 | |600 | ||
|50 | |50 | ||
− | | | + | | |
|połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin | |połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin | ||
|- | |- |