Archiwum:Dodatek do służbowego rozkładu jazdy cdokp część III (1988): Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Teczka w archiwum |Tytuł teczki=Postanowienie o skomunikowaniu pociągów Warszawa 1988 |Data początkowa=1988 |Data końcowa=1988 |Sygnatura teczki=AT00055 |Słowa k...")
 
(dr red)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Teczka w archiwum
 
{{Teczka w archiwum
|Tytuł teczki=Postanowienie o skomunikowaniu pociągów Warszawa 1988
+
|Tytuł teczki=Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988
 
|Data początkowa=1988
 
|Data początkowa=1988
 
|Data końcowa=1988
 
|Data końcowa=1988
|Sygnatura teczki=AT00055
+
|Sygnatura teczki=AT-00055
|Słowa kluczowe=dodatek 3
+
|Słowa kluczowe=służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy
 
}}
 
}}
[[ Plik:ScanImage05292.jpg|thumb|700px|center]]
+
'''Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988''' zawiera wykaz czasu oczekiwania pociągów pasażerskich na stacjach węzłowych na opóźnione pociągi skomunikowane. Prezentowany egzemplarz dotyczy Centralnej DOKP i obowiązywał w rozkładzie jazdy 1988/1989. Oprócz wspomnianego wykazu, dodatek ten zawiera również informacje o sposobie realizacji skomunikowań. Bardzo ważną kwestią, której można się z niego dowiedzieć jest definicja pociągów skomunikowanych. Wbrew powszechnej wśród kolejarzy interpretacji, były to nie tylko pociągi ujęte w wykazie. Poza tym, opisane są role i kompetencje poszczególnych osób biorących udział w procesie realizacji ruchu kolejowego (kierownik pociągu, dyżurny ruchu, dyspozytor).
[[ Plik:ScanImage05293.jpg|thumb|700px|center]]
+
{{clear}}
[[ Plik:ScanImage05294.jpg|thumb|700px|center]]
+
------------
[[ Plik:ScanImage05295.jpg|thumb|700px|center]]
+
 
[[ Plik:ScanImage05296.jpg|thumb|700px|center]]
+
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
[[ Plik:ScanImage05297.jpg|thumb|700px|center]]
+
 
[[ Plik:ScanImage05298.jpg|thumb|700px|center]]
+
 
[[ Plik:ScanImage05299.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-01.jpg
[[ Plik:ScanImage05300.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-02.jpg
[[ Plik:ScanImage05301.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-03.jpg
[[ Plik:ScanImage05302.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-04.jpg
[[ Plik:ScanImage05303.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-05.jpg
[[ Plik:ScanImage05304.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-06.jpg
[[ Plik:ScanImage05305.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-07.jpg
[[ Plik:ScanImage05306.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-08.jpg
[[ Plik:ScanImage05307.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-09.jpg
[[ Plik:ScanImage05308.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-10.jpg
[[ Plik:ScanImage05309.jpg|thumb|700px|center]]
+
Srjp-cdokp-dod3-1988-11.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-12.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-13.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-14.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-15.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-16.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-17.jpg
 +
Srjp-cdokp-dod3-1988-18.jpg
 +
</hovergallery>

Aktualna wersja na dzień 02:49, 10 lut 2020

Dodatek do służbowego rozkładu jazdy cdokp część III (1988)
Tytuł teczki Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988
Data początkowa 1988
Data końcowa 1988
Sygnatura teczki AT-00055
Słowa kluczowe służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy

Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988 zawiera wykaz czasu oczekiwania pociągów pasażerskich na stacjach węzłowych na opóźnione pociągi skomunikowane. Prezentowany egzemplarz dotyczy Centralnej DOKP i obowiązywał w rozkładzie jazdy 1988/1989. Oprócz wspomnianego wykazu, dodatek ten zawiera również informacje o sposobie realizacji skomunikowań. Bardzo ważną kwestią, której można się z niego dowiedzieć jest definicja pociągów skomunikowanych. Wbrew powszechnej wśród kolejarzy interpretacji, były to nie tylko pociągi ujęte w wykazie. Poza tym, opisane są role i kompetencje poszczególnych osób biorących udział w procesie realizacji ruchu kolejowego (kierownik pociągu, dyżurny ruchu, dyspozytor).