Archiwum:Dodatek do służbowego rozkładu jazdy cdokp część III (1988): Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech) |
m (dr red) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Teczka w archiwum | {{Teczka w archiwum | ||
− | |Tytuł teczki= | + | |Tytuł teczki=Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988 |
|Data początkowa=1988 | |Data początkowa=1988 | ||
|Data końcowa=1988 | |Data końcowa=1988 | ||
|Sygnatura teczki=AT-00055 | |Sygnatura teczki=AT-00055 | ||
− | |Słowa kluczowe=dodatek | + | |Słowa kluczowe=służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy |
}} | }} | ||
'''Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988''' zawiera wykaz czasu oczekiwania pociągów pasażerskich na stacjach węzłowych na opóźnione pociągi skomunikowane. Prezentowany egzemplarz dotyczy Centralnej DOKP i obowiązywał w rozkładzie jazdy 1988/1989. Oprócz wspomnianego wykazu, dodatek ten zawiera również informacje o sposobie realizacji skomunikowań. Bardzo ważną kwestią, której można się z niego dowiedzieć jest definicja pociągów skomunikowanych. Wbrew powszechnej wśród kolejarzy interpretacji, były to nie tylko pociągi ujęte w wykazie. Poza tym, opisane są role i kompetencje poszczególnych osób biorących udział w procesie realizacji ruchu kolejowego (kierownik pociągu, dyżurny ruchu, dyspozytor). | '''Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988''' zawiera wykaz czasu oczekiwania pociągów pasażerskich na stacjach węzłowych na opóźnione pociągi skomunikowane. Prezentowany egzemplarz dotyczy Centralnej DOKP i obowiązywał w rozkładzie jazdy 1988/1989. Oprócz wspomnianego wykazu, dodatek ten zawiera również informacje o sposobie realizacji skomunikowań. Bardzo ważną kwestią, której można się z niego dowiedzieć jest definicja pociągów skomunikowanych. Wbrew powszechnej wśród kolejarzy interpretacji, były to nie tylko pociągi ujęte w wykazie. Poza tym, opisane są role i kompetencje poszczególnych osób biorących udział w procesie realizacji ruchu kolejowego (kierownik pociągu, dyżurny ruchu, dyspozytor). |
Wersja z 02:26, 3 sty 2018
Dodatek do służbowego rozkładu jazdy cdokp część III (1988) | |
---|---|
Tytuł teczki | Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988 |
Data początkowa | 1988 |
Data końcowa | 1988 |
Sygnatura teczki | AT-00055 |
Słowa kluczowe | służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy |
Dodatek do służbowego rozkładu jazdy część III ważny od 29 maja 1988 zawiera wykaz czasu oczekiwania pociągów pasażerskich na stacjach węzłowych na opóźnione pociągi skomunikowane. Prezentowany egzemplarz dotyczy Centralnej DOKP i obowiązywał w rozkładzie jazdy 1988/1989. Oprócz wspomnianego wykazu, dodatek ten zawiera również informacje o sposobie realizacji skomunikowań. Bardzo ważną kwestią, której można się z niego dowiedzieć jest definicja pociągów skomunikowanych. Wbrew powszechnej wśród kolejarzy interpretacji, były to nie tylko pociągi ujęte w wykazie. Poza tym, opisane są role i kompetencje poszczególnych osób biorących udział w procesie realizacji ruchu kolejowego (kierownik pociągu, dyżurny ruchu, dyspozytor).