Archiwum:Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988): Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Teczka w archiwum |Tytuł teczki=Tablice do obliczania osiokilometrów Warszawa 1988 |Data początkowa=1988 |Data końcowa=1988 |Sygnatura teczki=AT00054 |Słowa klucz...") |
|||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Teczka w archiwum | {{Teczka w archiwum | ||
− | |Tytuł teczki= | + | |Tytuł teczki=Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych (1988) |
|Data początkowa=1988 | |Data początkowa=1988 | ||
|Data końcowa=1988 | |Data końcowa=1988 | ||
− | |Sygnatura teczki= | + | |Sygnatura teczki=AT-00054 |
− | |Słowa kluczowe=dodatek 5 | + | |Słowa kluczowe=rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy |
}} | }} | ||
− | + | '''Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988''' - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988. <br/>Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol [[Użytkownik:As100|użytkownik As100]]. | |
− | [[ | + | |
− | + | Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu. | |
− | [[ Plik: | + | {{clear}} |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-001.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-002.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-003.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-004.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-005.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-006.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-007.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-008.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-009.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-010.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-011.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-012.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-013.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-014.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-015.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-016.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ Plik: | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-017.jpg|thumb|700px|center]] |
− | [[ | + | [[Plik:Srjp-1988-dod5-018.jpg|thumb|700px|center]] |
+ | |||
+ | [[Kategoria:Rozkłady jazdy, wykazy ostrzeżeń stałych i odległości taryfowych]] |
Wersja z 01:57, 20 lis 2017
Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988) | |
---|---|
Tytuł teczki | Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych (1988) |
Data początkowa | 1988 |
Data końcowa | 1988 |
Sygnatura teczki | AT-00054 |
Słowa kluczowe | rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy |
Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988 - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988.
Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol użytkownik As100.
Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu.