Dyskusja:Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)

Z Enkol
Wersja z dnia 20:25, 6 kwi 2013 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (Dyskusja:Oznaczenia taboru PKP (MW-11) przeniesiono do Dyskusja:Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11): Błąd w tytule artykułu)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
The printable version is no longer supported and may have rendering errors. Please update your browser bookmarks and please use the default browser print function instead.

Dla większej przejżystości i klarowności jednak wyizolowałem oznaczenia wg WM-11 do osobnego opisu. Dzięki temu łatwiej będzie jednoznacznie linkować oznaczenia pojazdów, które historycznie przeżyły różne oznaczanie. Jacek Fink-Finowicki (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 02:32, 22 lut 2013 (CET)

MBxd2

A dlaczego napisałeś, że MBxd2 jest de facto błędnie zaliczony do swojej serii? No ok, rozumiem, teoretycznie rumuńska motorówka nie jest samodzielnym wagonem, a członem napędowym SZT. Niemniej jednak instrukcja nie przewidywała osobnych oznaczeń dla SZT czy ich poszczególnych członów, zatem zaliczenie jej do w/w serii wydaje mi się ze wszech miar prawidłowe. No chyba, że się mylę :) Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 11:42, 26 lut 2013 (CET)

Chyba chodzi o to że wagony te mają przekładnie bardziej pasującą pod "3" na końcu oznaczenia niż pod "2". Ptr 22:55, 26 lut 2013 (CET)
Dokładnie tak jak pisze Piotrek - tam jest przekładnia hydromechaniczna, czyli powinno być MBxd3. Dokładniej różnicę między poszczególnymi typami przekładni postaram się niebawem rozpisać. Jacek Fink-Finowicki (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 09:58, 27 lut 2013 (CET)