HCP 301D: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
Linia 3: Linia 3:
 
  |przewoźnik=[[PKP]]
 
  |przewoźnik=[[PKP]]
 
  |oznaczenie_przewoźnika=SU45
 
  |oznaczenie_przewoźnika=SU45
  |grafika=
+
  |grafika=[[File:SU45-240.JPG|290px]]
 
  |opis_zdjęcia=Lokomotywa 301D
 
  |opis_zdjęcia=Lokomotywa 301D
 
  |producent=[[HCP]] Poznań
 
  |producent=[[HCP]] Poznań

Wersja z 06:21, 6 mar 2015

HCP301D (SU45)
290px
Lokomotywa 301D
Przewoźnik PKP
Oznaczenie przewoźnika SU45
Producent HCP Poznań
Lata budowy 1970-1976
Układ osi Co'Co'
Rozstaw szyn 1435 mm
Masa służbowa 102000 kG
Nacisk osi na szyny 17000 kG
Rozstaw osi skrajnych 14050 mm
Średnica kół 1100 mm
Długość ze zderzakami 18900 mm
Szerokość 2900 mm
Wysokość 4238 mm
Prędkość konstrukcyjna 120 km/h
Maksymalna siła pociągowa 320 kN
Typ silnika spalinowego 2112SSF
Moc znamionowa 1750 KM/1250 kW
Zapas paliwa 3200-3500 l
Rodzaj przekładni elektryczna
System hamulca Oerlikon
Sterowanie wielokrotne jest
System ogrzewania elektryczne 3000 V
W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata.