Lista lokomotyw typu 2WLs40/2WLs50 na tor o prześwicie 785mm
The printable version is no longer supported and may have rendering errors. Please update your browser bookmarks and please use the default browser print function instead.
Lista lokomotyw (niepełna)
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
Lw numer seryjny | Lw rok produkcji | Lw ostatni rozstaw | Lw ostatni typ silnika | Lw ostatnie oznaczenie | Lw ostatnie stacjonowanie | Lw uwagi | Lw numer seryjny | Lw typ fabryczny | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40 238 | 238 | 1954 | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | 238 | 2WLs40 | |
2WLs40 388 | 388 | 1956 | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | 388 | 2WLs40 | |
2WLs50 1081 | 1081 | 1960 | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | 1081 | 2WLs50 | |
2WLs40 1189 | 1189 | 1961 | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. | 1189 | 2WLs40 |
2WLs50 1189 | 1189 | 1961 | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | 1189 | 2WLs50 | |
2WLs50 1212 | 1212 | 1961 | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl | 1212 | 2WLs50 |
2WLs40 1291 | 1291 | 1961 | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | 1291 | 2WLs40 | |
2WLs50 1293 | 1293 | 1962 | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | 1293 | 2WLs50 | |
2WLs50 1307 | 1307 | 1962 | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 | 1307 | 2WLs50 |
2WLs50 1410 | 1410 | 1963 | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | 1410 | 2WLs50 | |
2WLs50 1418 | 1418 | 1963 | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | 1418 | 2WLs50 | |
2WLs50 1484 | 1484 | 1963 | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | 1484 | 2WLs50 | |
2WLs50 1485 | 1485 | 1963 | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | 1485 | 2WLs50 | |
2WLs50 1571 | 1571 | 1964 | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | 1571 | 2WLs50 | |
2WLs50 1808 | 1808 | 1966 | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm | 1808 | 2WLs50 |
2WLs50 1814 | 1814 | 1966 | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 | 1814 | 2WLs50 |
2WLs50 1817 | 1817 | 1966 | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) | 1817 | 2WLs50 |
2WLs50 1836 | 1836 | 1966 | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | 1836 | 2WLs50 | |
2WLs50 1869 | 1869 | 1967 | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | 1869 | 2WLs50 | |
2WLs50 1871 | 1871 | 1967 | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 | 1871 | 2WLs50 |
2WLs50 2088 | 2088 | 1970 | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek | 2088 | 2WLs50 |
2WLs50 2261 | 2261 | 1973 | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | 2261 | 2WLs50 | |
2WLs40 NN | NN | nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm | NN | 2WLs40 |