Pojazd pomocniczy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(test)
m (Wycofano edycje użytkownika TestUser (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Paweł Niemczuk.)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
'''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>.
 
'''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>.
 
Treść testowa.
 
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]

Aktualna wersja na dzień 00:47, 12 lut 2012

Pojazd pomocniczy - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami[1].

Przypisy

  1. §531 - Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET), Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956