Szablon:Lokomotywa elektryczna infobox: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m
 
Linia 28: Linia 28:
 
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}}
 
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}}
 
{{Infobox wiersz dodaj
 
{{Infobox wiersz dodaj
|[[Ilość członów]]  
+
|[[Liczba członów]]  
|{{{ilość_członów}}}  
+
|{{{liczba_członów}}}  
 
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}}
 
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}}
 
{{Infobox wiersz dodaj
 
{{Infobox wiersz dodaj

Aktualna wersja na dzień 23:18, 3 sie 2011

{{{typ_lokomotywy}}}
{{{opis_zdjęcia}}}
Przeznaczenie lokomotywy {{{przeznaczenie_lokomotywy}}}
Przewoźnik {{{przewoźnik}}}
Oznaczenie przewoźnika {{{oznaczenie_przewoźnika}}}
Producent {{{producent}}}
Lata budowy {{{lata_budowy}}}
Liczba członów {{{liczba_członów}}}
Układ osi {{{układ_osi}}}
Masa służbowa {{{masa_służbowa}}}
Długość ze zderzakami {{{długość_ze_zderzakami}}}
Szerokość {{{szerokość}}}
Wysokość {{{wysokość}}}
Rozstaw osi skrajnych {{{rozstaw_osi_skrajnych}}}
Nacisk osi na szyny {{{nacisk_osi}}}
Średnica kół {{{średnica_kół}}}
Rozstaw szyn {{{rozstaw_szyn}}}
System zasilania {{{system_zasilania}}}
Liczba silników {{{liczba_silników}}}
Typ silników {{{typ_silników}}}
Moc ciągła {{{moc_ciągła}}}
Moc godzinna {{{moc_godzinna}}}
Maksymalna siła pociągowa {{{siła_pociągowa}}}
Stosunek przekładni {{{stosunek_przekładni}}}
Prędkość konstrukcyjna {{{prędkość_konstrukcyjna}}}
Sterowanie wielokrotne {{{sterowanie_wielokrotne}}}
System hamulca {{{system_hamulca}}}
System ogrzewania {{{system_ogrzewania}}}
{{{uwagi}}}

Użycie[edytuj]

Aby wstawić infobox do artykułu, wklej poniższy pusty formularz i wypełnij odpowiednie pola stosownymi danymi. Jeżeli nie znasz jakiejś danej, zostaw pole bez wartości.

{{Lokomotywa elektryczna infobox
 |typ_lokomotywy               =
 |grafika                      =
 |opis_zdjęcia                 =
 |przeznaczenie_lokomotywy     =
 |przewoźnik                   =
 |oznaczenie_przewoźnika       =
 |producent                    =
 |lata_budowy                  =
 |liczba_członów               =
 |układ_osi                    =
 |masa_służbowa                =
 |długość_ze_zderzakami        =
 |szerokość                    =
 |wysokość                     =
 |rozstaw_osi_skrajnych        =
 |nacisk_osi                   =
 |średnica_kół                 =
 |rozstaw_szyn                 =
 |system_zasilania             =
 |liczba_silników              =
 |typ_silników                 =
 |moc_ciągła                   =
 |moc_godzinna                 =
 |siła_pociągowa               =
 |stosunek_przekładni          =
 |prędkość_konstrukcyjna       =
 |sterowanie_wielokrotne       =
 |system_hamulca               =
 |system_ogrzewania            =
 |uwagi                        =
}}

Przykład[edytuj]

104E, 104Ea, 104Eb
'
Przeznaczenie lokomotywy pasażerska
Przewoźnik PKP
Oznaczenie przewoźnika EP09
Producent Pafawag
Lata budowy 1986-1997
Układ osi Bo'Bo'
Masa służbowa 83,5 tony
Długość ze zderzakami 16740 mm
Szerokość 2974 mm
Wysokość 4300 mm
Nacisk osi na szyny 20 T
Średnica kół 1250 mm
Rozstaw szyn 1435 mm
System zasilania 3 kV DC
Liczba silników 4
Typ silników LKa740
Moc ciągła 2940 kW
Moc godzinna 3180 kW
Maksymalna siła pociągowa 21 T
Stosunek przekładni 73:38
Prędkość konstrukcyjna 160 km/h
Sterowanie wielokrotne brak
System hamulca Oerlikon + ED
{{Lokomotywa elektryczna infobox
 |typ_lokomotywy               =104E, 104Ea, 104Eb
 |grafika                      =
 |opis_zdjęcia                 =
 |przeznaczenie_lokomotywy     =pasażerska
 |przewoźnik                   =[[PKP]]
 |oznaczenie_przewoźnika       =EP09
 |producent                    =[[Pafawag]]
 |lata_budowy                  =1986-1997
 |liczba_członów               =
 |układ_osi                    =Bo'Bo'
 |masa_służbowa                =83,5 tony
 |długość_ze_zderzakami        =16740 mm
 |szerokość                    =2974 mm
 |wysokość                     =4300 mm
 |rozstaw_osi_skrajnych        =
 |nacisk_osi                   =20 T
 |średnica_kół                 =1250 mm
 |rozstaw_szyn                 =1435 mm
 |system_zasilania             =3 kV DC
 |liczba_silników              =4
 |typ_silników                 =LKa740
 |moc_ciągła                   =2940 kW
 |moc_godzinna                 =3180 kW
 |siła_pociągowa               =21 T
 |stosunek_przekładni          =73:38
 |prędkość_konstrukcyjna       =160 km/h
 |sterowanie_wielokrotne       =brak
 |system_hamulca               =Oerlikon + ED
 |system_ogrzewania            =
 |uwagi                        =
}}

Strony, na których został użyty ten szablon[edytuj]

Błędy[edytuj]

Błędy należy zgłaszać na stronie Portal społeczności/techniczne.