Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
 
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
+
|Stan=Pomnik
|numer_seryjny_pojazdu    = 1697
+
|Producent=ZNTK Poznań
|grafika                  = [[Plik:WLs40 1697 (2).JPG|290px]]
+
|Typ=WLs50
|rok_produkcji            = 1957<ref>1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)</ref>
+
|Numer=1697
|stan                    = Pomnik (sprawna)
+
|Rok produkcji=1965
|rok_odstawienia          =  
+
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1697
|rok_złomowania          =
+
|Ostatni rozstaw=600 mm
|obecne_oznaczenie        = brak
+
|Ostatni typ silnika=S324HL
|obecne_stacjonowanie    = Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
+
|Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18
|typ_silnika              = [[S324|S324HL]]
+
|Ostatni kraj=Polska
|1_rozstaw_fabryczny      = 600mm
+
|Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
|2_rozstaw                =
+
|Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.
|2_rozstaw_rok            =
+
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.
|3_rozstaw                =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|zakładowy nr 1|1965|2006}}
|4_rozstaw                =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1965|nadal}}
|4_rozstaw_rok            =
+
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG
|5_rozstaw                =
+
|Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą "Trans-Mot"
|5_rozstaw_rok            =
+
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG
|1_stacjonowanie          = Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy
+
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG
|1_okres_stacjonowania    = 1959-2006
+
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
|2_stacjonowanie          = Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
+
|Foto4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2.JPG
|2_okres_stacjonowania    = od 2006
+
|Opis4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2
|3_stacjonowanie          =
+
|Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG
|3_okres_stacjonowania    =
+
|Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3
|4_stacjonowanie          =
+
|Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6.JPG
|4_okres_stacjonowania    =
+
|Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6
|5_stacjonowanie          =
+
|Foto7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7.JPG
|5_okres_stacjonowania    =
+
|Opis7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7
|6_stacjonowanie          =
+
|Foto8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8.JPG
|6_okres_stacjonowania    =
+
|Opis8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = WLS-40-1159
 
|1_rok                    = od 1961
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
'''WLs40-1697''' stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy.  Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - [[WLs40/885|WLs40-885]] i [[WLs40/1159|WLs40-1159]]. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
 
 
[[Plik:WLs40 1697 (1).JPG|290px]]
 
 
[[Plik:WLs40 1697 (3).JPG|290px]]
 
 
[[Plik:WLs40 1697 (4).JPG|290px]]
 
 
 
== Źródła ==
 
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
{{Powrót}}
 
 
[[Kategoria:WLs40]]
 

Aktualna wersja na dzień 09:42, 19 sty 2021


<<< WLs50

WLs50 1697

Stan: pomnik

WLs40 1697 (2).JPG

WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą "Trans-Mot"

Rok produkcji

1965

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Pomnik


Aktualne oznaczenie

WLs50-1697

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bydgoszcz, ul. Olowiana 18

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

Stacjonowanie

Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) 1965 - 2006
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1965 - nadal

Oznaczenie

zakładowy nr 1 1965 - 2006

Dodatkowe informacje

W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.

Galeria

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę