Tabor:Lw-00055: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 19: Linia 19:
 
|Foto3=WLs40 258 4.JPG
 
|Foto3=WLs40 258 4.JPG
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 258
 
|grafika                  = [[Plik:WLs40 258 3.JPG|290px]]
 
|rok_produkcji            = 1955
 
|stan                    = Odstawiona
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = brak
 
|obecne_stacjonowanie    = hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
 
|typ_silnika              = [[S324|S324HL]]
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 600mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy
 
|1_okres_stacjonowania    = 1954-2002
 
|2_stacjonowanie          = Gospodarstwo Agroturystyczne "POLA" w Mochlu
 
|2_okres_stacjonowania    = 2002-2014
 
|3_stacjonowanie          = hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
 
|3_okres_stacjonowania    = od 2014
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = WLs40-258
 
|1_rok                    = od 1954
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
 
'''WLs40-258''' stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu.
 
Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”.
 
Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne.
 
 
 
[[Plik:WLs40 258 1.JPG|290px]]    [[Plik:WLs40 258 2.JPG|290px]]
 
 
[[Plik:WLs40 258 4.JPG|290px]]   
 
 
 
 
== Źródła ==
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
  
 
[[Kategoria:WLs40]]
 
[[Kategoria:WLs40]]

Wersja z 23:08, 9 wrz 2017


<<< WLs40

WLs40 258

Stan: odstawiona

WLs40 258 3.JPG

Rok produkcji

1955

Podtyp

WLs40

Producent

nieznany

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

nieznane

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy 1955 - 2002
Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu 2002 - 2014
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu 2014 - nadal

Rozstaw

600 mm 1955 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne[1].

Galeria

Źródła

  1. Informacje zebrane przez Artura Labuddę