Tabor:Lw-00066: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 16 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[Wls40]]
+
|Stan=Odstawiona
|numer_seryjny_pojazdu    = 377
+
|Producent=ZNTK Poznań
|grafika                  = [[Plik:DSC00231am23.JPG|290px]]
+
|Typ=WLs40
|rok_produkcji            = 1955
+
|Numer=377
|stan                    = odstawiony
+
|Rok produkcji=1955
|rok_odstawienia          =  
+
|Ostatnie oznaczenie=brak
|rok_złomowania          =
+
|Ostatni rozstaw=600 mm
|obecne_oznaczenie        =
+
|Ostatni typ silnika=S324HL
|obecne_stacjonowanie    = [[Rudy]]
+
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
|typ_silnika              =
+
|Ostatni kraj=Polska
|1_rozstaw_fabryczny      = 600 mm
+
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
|2_rozstaw                =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna w Pionkach|1955|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Skansen Kolei Leśnej w Pionkach|b/d|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|nadal}}
|2_rozstaw_rok            =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
|3_rozstaw                =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Grafika=DSC00231am23.JPG
|4_rozstaw                =
+
|Foto1=WLs40-377 2006.05.01 Pionki.JPG
|4_rozstaw_rok            =
+
|Opis1=WLs40-377 2006.05.01 Pionki
|5_rozstaw                =
+
|Foto2=WLs40-377 2010.06.27 Pionki zdjęcie 1.JPG
|5_rozstaw_rok            =
+
|Opis2=WLs40-377 2010.06.27 Pionki zdjęcie 1
|1_stacjonowanie          =
+
|Foto3=WLs40-377 2010.06.27 Pionki zdjęcie 2.JPG
|1_okres_stacjonowania    =
+
|Opis3=WLs40-377 2010.06.27 Pionki zdjęcie 2
|2_stacjonowanie          =
+
|Foto4=WLs40-377 2010.06.27 Pionki zdjęcie 3.JPG
|2_okres_stacjonowania    =
+
|Opis4=WLs40-377 2010.06.27 Pionki zdjęcie 3
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            =  
 
|1_rok                    =  
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
 
 
== Źródła ==
 
*
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
{{Powrót}}
 
 
[[Kategoria:WLs40]]
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 

Wersja z 21:14, 15 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 377

Stan: odstawiona

DSC00231am23.JPG

Rok produkcji

1955

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rudy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach

Stacjonowanie

Kolej Leśna w Pionkach 1955 - b/d
Skansen Kolei Leśnej w Pionkach b/d - 2010
Rudy 2010 - nadal

Rozstaw

600 mm 1955 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła