Tabor:Lw-00123: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (red.)
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
Linia 65: Linia 65:
 
{{Clear}}
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
<br><br><br>
{{Powrót}}
+
 
== Źródła ==
 
== Źródła ==
 
*http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50249&foto=833#opzdj
 
*http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50249&foto=833#opzdj

Wersja z 04:22, 9 mar 2016

L45H 20850
Rok produkcji 1969
Stan sprawny


Obecne oznaczenie L45H-358
Miejsce obecnego stacjonowania Fichtelbergbahn (Niemcy)
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1969
750 mm 2003/4 (?)



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Rudy 1970-1990
Bytom Karb Wąsk. 1990-1994
Rudy 1994-2002
Weisseritztalbahn 2004-2008[1]
Preßnitztalbahn wypożyczenie 2006[2]
Lößnitzgrundbahn [4] 2008-2014[3]
Fichtelbergbahn (Oberwiesenthal) od 2014 [5]


Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-358 1969-2002
L45H-358 od 2004[4]





'


Obecny właściciel: Sächsische Dampfeisenbahngesellschaft, operator Fichtelbergbahn.




Źródła

<references>