Tabor:Lw-00123: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Poprawiam miejsce stacjonowania)
m (poprawki odnośnie miejsca obecnego stacjonowania)
Linia 26: Linia 26:
 
  |3_okres_stacjonowania    = 1994-2002
 
  |3_okres_stacjonowania    = 1994-2002
 
  |4_stacjonowanie          = Weisseritztalbahn
 
  |4_stacjonowanie          = Weisseritztalbahn
  |4_okres_stacjonowania    = od 2004<ref>http://rail.phototrans.eu/15,12685,176.html</ref>
+
  |4_okres_stacjonowania    = 2004-?
|5_stacjonowanie          =
+
|5_stacjonowanie          = Lößnitzgrundbahn <ref>http://rail.phototrans.eu/15,12685,176.html</ref>
  |5_okres_stacjonowania    =
+
  |5_okres_stacjonowania    = obecnie
 
  |6_stacjonowanie          =
 
  |6_stacjonowanie          =
 
  |6_okres_stacjonowania    =
 
  |6_okres_stacjonowania    =

Wersja z 20:50, 2 lut 2012

L45H 20850
Rok produkcji 1969
Stan sprawny


Obecne oznaczenie L45H-358
Miejsce obecnego stacjonowania Lößnitzgrundbahn (Niemcy)
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1969
750 mm 2003/4 (?)



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Rudy 1970-1990
Bytom Karb Wąsk. 1990-1994
Rudy 1994-2002
Weisseritztalbahn 2004-?
Lößnitzgrundbahn [1] obecnie



Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-358 1969-2002
L45H-358 od 2004[2]





'


Źródła

<references>