Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Dodanie infoboksu "przebieg służby", uzupełnienie danych)
 
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00221 na Tabor:Lw-00221, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
+
|Typ=L45H
|numer_seryjny_pojazdu    = 24074
+
|Numer=24074
|grafika                  =  
+
|Producent=FAUR
|rok_produkcji            = 1980
+
|Rok produkcji=1980
|stan                    = złom (luty 2011)
+
|Grafika=Lxd2-372-siemianowicka.jpg
|rok_odstawienia          =
+
|Opis grafiki=Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją.
|rok_złomowania          =
+
|Stan=Złom
|obecne_oznaczenie        = [[Lxd2]]-372
+
|Rok złomowania=2011
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-372
|typ_silnika              = Maybach
+
|Ostatni rozstaw=785 mm
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
|2_rozstaw                =
+
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
|2_rozstaw_rok            =
+
|Opis=W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność.
|3_rozstaw                =
+
W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona.
|3_rozstaw_rok            =
+
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352.
|4_rozstaw                =
+
W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.
|4_rozstaw_rok            =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|2011}}
|5_rozstaw                =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-372|1980|2011}}
|5_rozstaw_rok            =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1980|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2011}}
|1_stacjonowanie          = Maciejkowice
+
|Foto1=Lxd2372-lyd1308-warsztaty.jpg
|1_okres_stacjonowania    = 1980 - 1989
+
|Opis1=Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999
|2_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąskotorowy
+
|Foto2=DSC01360am3.JPG
|2_okres_stacjonowania    = 1989 - 2011<ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref><ref>Dane SGKW</ref>
+
|Opis2=Lxd2-372 odstawiona na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy
|3_stacjonowanie          =  
+
|Foto3=31bm3.jpg
|3_okres_stacjonowania    =  
+
|Opis3=Lxd2-372 manewruje na stacji Miasteczko Śląskie Wąskotorowe
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = Lxd2-372
 
|1_rok                    = 1980
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =  
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez [[Dyrekcja Kolei Dojazdowych|Dyrekcję Kolei Dojazdowych]] miastu Bytom na własność. <br>
 
W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. <br>
 
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała [[L45H/20567|Lxd2-352]]. <br>
 
W roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą [[L45H/23115|Lxd2-322]], która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
{{Powrót}}
 
 
 
 
{{Przypisy}}
 

Aktualna wersja na dzień 01:20, 3 kwi 2019


<<< L45H

L45H 24074

Stan: złom

Lxd2-372-siemianowicka.jpg

Lxd2-372 na wiadukcie nad ulicą Siemianowicką w roku 1999. Pod wiaduktem wagon tramwajowy typu 105Na na linii nr 8 zmierza w kierunku Dąbrówki Wielkiej - dzielnicy Piekar Śląskich. Obecnie ani wiadukt, ani linia tramwajowa, ani lokomotywa już nie istnieją.

Rok produkcji

1980

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2011

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-372

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Maciejkowice 1980 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 2011

Rozstaw

785 mm 1980 - 2011

Oznaczenie

Lxd2-372 1980 - 2011

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.

Galeria

Źródła