Tabor:Lw-00224: Różnice pomiędzy wersjami
(dr tech) |
(Edycja informacji dot. stanu lokomotywy.) |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=W trakcie remontu | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=24324 | |Numer=24324 | ||
|Rok produkcji=1981 | |Rok produkcji=1981 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=HP-Lxd2-08 | |Ostatnie oznaczenie=HP-Lxd2-08 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | ||
|Opis=Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. | |Opis=Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. | ||
Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. | Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. | ||
+ | |||
+ | Lokomotywa od roku 2020 przechodzi remont silnika, w 2021 po zakończeniu naprawy ma zostać odmalowana i służyć do prowadzenia pociągów. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Pokój|1981|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HP-Lxd2-08|1981|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=HP-Lxd2-08.jpg |
− | | | + | |Opis grafiki=HP-Lxd2-08 na terenie stacji w Rudach Raciborskich |
+ | |Foto1=DSC06822am.JPG | ||
+ | |Opis1=24.02.2018 HP Lxd2-8 z pociągiem specjalnym na szlaku Rudy - Stanica. | ||
+ | |Foto2=DSC06872am.JPG | ||
+ | |Opis2=24.02.2018 HP Lxd2-8 na szlaku Rudy - Stanica. | ||
+ | |Foto3=DSC06901am.JPG | ||
+ | |Opis3=24.02.2018 HP Lxd2-8 z pociągiem specjalnym w Stanicy. | ||
+ | |Foto4=DSC06847bm.JPG | ||
+ | |Opis4=24.02.2018 HP Lxd2-8 na szlaku Rudy - Stanica. | ||
+ | |Foto5=DSC06959am.JPG | ||
+ | |Opis5=Tabliczka znamionowa HP Lxd2-8 | ||
}} | }} |
Wersja z 09:43, 29 mar 2021
<<< L45H
L45H 24324
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1981
Producent
FAUR
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
HP-Lxd2-08
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
Huta Pokój | 1981 | - | 2012 |
Rudy | 2012 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
HP-Lxd2-08 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. Lokomotywa od roku 2020 przechodzi remont silnika, w 2021 po zakończeniu naprawy ma zostać odmalowana i służyć do prowadzenia pociągów.