Tabor:Lw-00224: Różnice pomiędzy wersjami
(Rudy) |
(Edycja informacji dot. stanu lokomotywy.) |
||
(Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 8 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=W trakcie remontu | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=24324 | |
− | + | |Rok produkcji=1981 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=HP-Lxd2-08 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=785 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |
− | + | |Ostatni kraj=Polska | |
− | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |
− | + | |Opis=Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. | |
− | |||
− | |||
− | + | Lokomotywa od roku 2020 przechodzi remont silnika, w 2021 po zakończeniu naprawy ma zostać odmalowana i służyć do prowadzenia pociągów. | |
− | {{ | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Pokój|1981|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|nadal}} |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HP-Lxd2-08|1981|nadal}} | |
− | {{ | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}} |
− | == | + | |Grafika=HP-Lxd2-08.jpg |
− | + | |Opis grafiki=HP-Lxd2-08 na terenie stacji w Rudach Raciborskich | |
− | + | |Foto1=DSC06822am.JPG | |
− | + | |Opis1=24.02.2018 HP Lxd2-8 z pociągiem specjalnym na szlaku Rudy - Stanica. | |
+ | |Foto2=DSC06872am.JPG | ||
+ | |Opis2=24.02.2018 HP Lxd2-8 na szlaku Rudy - Stanica. | ||
+ | |Foto3=DSC06901am.JPG | ||
+ | |Opis3=24.02.2018 HP Lxd2-8 z pociągiem specjalnym w Stanicy. | ||
+ | |Foto4=DSC06847bm.JPG | ||
+ | |Opis4=24.02.2018 HP Lxd2-8 na szlaku Rudy - Stanica. | ||
+ | |Foto5=DSC06959am.JPG | ||
+ | |Opis5=Tabliczka znamionowa HP Lxd2-8 | ||
+ | }} |
Wersja z 09:43, 29 mar 2021
<<< L45H
L45H 24324
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1981
Producent
FAUR
Stan
W trakcie remontu
Aktualne oznaczenie
HP-Lxd2-08
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
Huta Pokój | 1981 | - | 2012 |
Rudy | 2012 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
HP-Lxd2-08 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. Lokomotywa od roku 2020 przechodzi remont silnika, w 2021 po zakończeniu naprawy ma zostać odmalowana i służyć do prowadzenia pociągów.