Tabor:Lw-00224: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja)
(Edycja informacji dot. stanu lokomotywy.)
(Nie pokazano 18 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
+
|Stan=W trakcie remontu
|numer_seryjny_pojazdu    = 24324
+
|Producent=FAUR
|grafika                  =  
+
|Typ=L45H
|rok_produkcji            = 1981
+
|Numer=24324
|stan                    = sprawny
+
|Rok produkcji=1981
|rok_odstawienia          =
+
|Ostatnie oznaczenie=HP-Lxd2-08
|rok_złomowania          =
+
|Ostatni rozstaw=785 mm
|obecne_oznaczenie        = HP-[[Lxd2]]-08
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
|obecne_stacjonowanie    = [[Rudy]]
+
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
|typ_silnika              = Henschel
+
|Ostatni kraj=Polska
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
|2_rozstaw                =
+
|Opis=Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag.
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Huta Pokój  
 
|1_okres_stacjonowania    = 1981-2012 <ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref>
 
|2_stacjonowanie          = Rudy
 
|2_okres_stacjonowania    = od 2012.01
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = HP-Lxd2-08
 
|1_rok                    = 1981
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
  
Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag.  
+
Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.
  
Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.<br>
+
Lokomotywa od roku 2020 przechodzi remont silnika, w 2021 po zakończeniu naprawy ma zostać odmalowana i służyć do prowadzenia pociągów.
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Pokój|1981|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|nadal}}
 
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HP-Lxd2-08|1981|nadal}}
 
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}}
{{Clear}}
+
|Grafika=HP-Lxd2-08.jpg
<br><br><br>
+
|Opis grafiki=HP-Lxd2-08 na terenie stacji w Rudach Raciborskich
{{Powrót}}
+
|Foto1=DSC06822am.JPG
==Przypisy==
+
|Opis1=24.02.2018 HP Lxd2-8 z pociągiem specjalnym na szlaku Rudy - Stanica.
<references/>
+
|Foto2=DSC06872am.JPG
 
+
|Opis2=24.02.2018 HP Lxd2-8 na szlaku Rudy - Stanica.
[[Kategoria:L45H]]
+
|Foto3=DSC06901am.JPG
 +
|Opis3=24.02.2018 HP Lxd2-8 z pociągiem specjalnym w Stanicy.
 +
|Foto4=DSC06847bm.JPG
 +
|Opis4=24.02.2018 HP Lxd2-8 na szlaku Rudy - Stanica.
 +
|Foto5=DSC06959am.JPG
 +
|Opis5=Tabliczka znamionowa HP Lxd2-8
 +
}}

Wersja z 09:43, 29 mar 2021


<<< L45H

L45H 24324

Stan: w trakcie remontu

HP-Lxd2-08.jpg

HP-Lxd2-08 na terenie stacji w Rudach Raciborskich

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

HP-Lxd2-08

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rudy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach

Stacjonowanie

Huta Pokój 1981 - 2012
Rudy 2012 - nadal

Rozstaw

785 mm 1981 - nadal

Oznaczenie

HP-Lxd2-08 1981 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. Lokomotywa od roku 2020 przechodzi remont silnika, w 2021 po zakończeniu naprawy ma zostać odmalowana i służyć do prowadzenia pociągów.

Galeria

Źródła