Tabor:Lw-00232: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/24332 do Lw-00232: Robot namieszał i teraz sie musi pomęczyć co nieco)
m (dr red)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=24332
 
|Numer=24332
|Grafika=DSC07681am.JPG
 
|Opis grafiki=Lxd2-374 po naprawie głównej na torach trakcyjnych przed Parowozownią Bytom Karb
 
|Producent=FAUR
 
 
|Rok produkcji=1981
 
|Rok produkcji=1981
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-374
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-374
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
 
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia
 
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia
|Opis=Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
+
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
+
|Opis=* Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.
+
*Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.
 +
* Dnia 18 grudnia 1991 na szlaku Bytom Karb - Chorzów Przeładownia w km 3.100 (przejazd niestrzeżony w ciągu ulicy Bernardyńskiej) pociąg prowadzony tą lokomotywą najechał na samochód marki Fiat 125p. W wyniku najechania samochód został uszkodzony, a przerwa w ruchu trwała 100 minut. <ref>[[Biblioteka:A-04545]]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1981|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|1994}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1994|2009}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2009|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-374|1981|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}}
 +
|Grafika=DSC07681am.JPG
 +
|Opis grafiki=Lxd2-374 po naprawie głównej na torach trakcyjnych przed Parowozownią Bytom Karb
 
|Foto1=Lxd2-374-karb.jpg
 
|Foto1=Lxd2-374-karb.jpg
 
|Opis1=Lxd2-374 jeszcze przed naprawą główną na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Opis1=Lxd2-374 jeszcze przed naprawą główną na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy
Linia 23: Linia 26:
 
|Foto3=DSC07685am.JPG
 
|Foto3=DSC07685am.JPG
 
|Opis3=Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy.
 
|Opis3=Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy.
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-374|1981|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1981|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|1994}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1994|2009}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2009|nadal}}
 
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 01:33, 30 wrz 2019


<<< L45H

L45H 24332

Stan: sprawna

DSC07681am.JPG

Lxd2-374 po naprawie głównej na torach trakcyjnych przed Parowozownią Bytom Karb

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-374

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe

Użytkownik

Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta Bytomia

Stacjonowanie

Maciejkowice 1981 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 1994
Bytom Rozbark 1994 - 2009
Bytom Karb Wąskotorowy 2009 - nadal

Rozstaw

785 mm 1981 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-374 1981 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
  • Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.
  • Dnia 18 grudnia 1991 na szlaku Bytom Karb - Chorzów Przeładownia w km 3.100 (przejazd niestrzeżony w ciągu ulicy Bernardyńskiej) pociąg prowadzony tą lokomotywą najechał na samochód marki Fiat 125p. W wyniku najechania samochód został uszkodzony, a przerwa w ruchu trwała 100 minut. [1]

Galeria