Tabor:Lw-00297: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr meryt)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe
 +
|Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
 
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa
 
|Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.
 
|Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.

Wersja z 21:14, 13 cze 2019


<<< L45H

L45H 25017

Stan: sprawna

DSC08040am.JPG

12.06.2018 Lxd2-478 w Gryficach

Rok produkcji

1985

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-478

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Gryfice Wąskotorowe

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Gryficka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.

Stacjonowanie

Gryfice Wąskotorowe 1985 - 1985
Białogard Wąskotorowy 1985 - 1988
Gryfice Wąskotorowe 1988 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1985 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-478 1985 - nadal

Dodatkowe informacje

Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła