Tabor:Lw-00298: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00298 na Tabor:Lw-00298, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe
 +
|Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
 
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa
 
|Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.
 
|Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.

Wersja z 21:14, 13 cze 2019


<<< L45H

L45H 25018

Stan: sprawna

DSC08385am.JPG

16.06.2018 Rewal - Lxd2-479 z pociągiem turystycznym

Rok produkcji

1985

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-479

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Gryfice Wąskotorowe

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Kolej

Gryficka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.

Stacjonowanie

Gryfice Wąskotorowe 1985 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1985 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-479 1985 - nadal

Dodatkowe informacje

Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła