Tabor:Lw-00405: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7635 do Tabor:Lw-00405: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 5DSR150" na "typ silnika=Wola DSR150")
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica
|Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150
+
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10
 
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2002}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2002}}

Wersja z 23:30, 23 mar 2018


<<< WLs150

WLs150 7635

Stan: złom

Rok produkcji

1967


Stan

Złom

Rok złomowania

2002

Ostatnie oznaczenie

WLs150-7635

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cukrownia Kruszwica

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola DSR150

Stacjonowanie

Gdańsk Wąskotorowy 1967 - 1971
Mareza 1971 - 1975
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy 1975 - 1983
Mareza 1983 - 1986
Cukrownia Kruszwica 1986 - 2002

Rozstaw

750 mm 1967 - 2002

Oznaczenie

Lyd1-213 1967 - 1986
WLs150-7635 1986 - 2002
10 1986 - 2002

Dodatkowe informacje

W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła