Tabor:Lw-00549: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = L30H |numer_seryjny_pojazdu = 23418 |grafika = |rok_produkcji = 1977 |s...”)
 
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
+
|Stan=Nieznany
|numer_seryjny_pojazdu    = 23418
+
|Producent=FAUR
|grafika                  =  
+
|Typ=L30H
|rok_produkcji            = 1977
+
|Numer=23418
|stan                    = sprzedany za granicę
+
|Rok produkcji=1977
|rok_odstawienia          =
+
|Ostatnie oznaczenie=H1M-Lyd2-02
|rok_złomowania          =  
+
|Ostatni rozstaw=785 mm
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia przemysłowe:seria|H1M-Lyd2]]-02
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane
|typ_silnika              =
+
|Uwagi=* W Hucie Gliwice nr zakładowy 7
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
* Kolor czerwony
|2_rozstaw                =
+
|Opis=W roku 2004 lokomotywa została sprzedana przez syndyka masy upadłości Huty Gliwice, jak twierdził, firmie ze Żmigrodu. Od momentu sprzedaży przez syndyka brak jakichkolwiek wiarygodnych wieści o tej lokomotywie - przypuszcza się, że została zezłomowana.
|2_rozstaw_rok            =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1977|2004}}{{Lw stacjonowanie|nieznane|2004|b/d}}
|3_rozstaw                =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|H1M-Lyd2-02|1977|2004}}{{Lw oznaczenie|7|1977|2004}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1977|2004}}
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =  
 
|5_rozstaw_rok            =  
 
|1_stacjonowanie          = Huta Gliwice (nr zakł. 7)
 
|1_okres_stacjonowania    = 1977-2003
 
|2_stacjonowanie          = b.inf.
 
|2_okres_stacjonowania    = od 2004
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =  
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|H1M]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-02
 
|1_rok                    = od 1977
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =  
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor czerwony
 
 
}}
 
}}
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Aktualna wersja na dzień 20:12, 29 sie 2019


<<< L30H

L30H 23418

Stan: nieznany

Rok produkcji

1977

Producent

FAUR

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

H1M-Lyd2-02

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

nieznane

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Huta Gliwice 1977 - 2004
nieznane 2004 - b/d

Rozstaw

785 mm 1977 - 2004

Oznaczenie

H1M-Lyd2-02 1977 - 2004
7 1977 - 2004

Dodatkowe informacje

  • W Hucie Gliwice nr zakładowy 7
  • Kolor czerwony

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2004 lokomotywa została sprzedana przez syndyka masy upadłości Huty Gliwice, jak twierdził, firmie ze Żmigrodu. Od momentu sprzedaży przez syndyka brak jakichkolwiek wiarygodnych wieści o tej lokomotywie - przypuszcza się, że została zezłomowana.

Galeria

Źródła