Tabor:Lw-00560: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(plus foto)
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 
|Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
 
|Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
Linia 22: Linia 23:
 
|Foto1=File:Majdan Lyd2 DSC02086.JPG
 
|Foto1=File:Majdan Lyd2 DSC02086.JPG
 
|Opis1=2014
 
|Opis1=2014
 +
|Foto2=Plik:DSC00197am23.JPG
 +
|Opis2=25.01.2012 - LP Lyd2-07 z pociągiem turystycznym przejeżdża przez Cisną.
 +
|Foto3=Plik:DSC00109bm123.JPG
 +
|Opis3=25.01.2012 - LP Lyd2-07 z pociągiem turystycznym
 
}}
 
}}

Wersja z 10:25, 27 kwi 2020


<<< L30H

L30H 24050

Stan: sprawna

DSC01904am.JPG

LP-Lyd2-07 na terenie stacji Majdan

Rok produkcji

1980

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

LP-Lyd2-07

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Majdan

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Bieszczadzka Kolejka Leśna

Użytkownik

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

Właściciel

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna

Stacjonowanie

Majdan 1980 - nadal

Rozstaw

750 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

LP-Lyd2-07 1980 - nadal

Dodatkowe informacje

Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.

Szczegółowy opis i uwagi

Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice (przynajmniej do 1997). Przynajmniej od 2010 biały pasek i czołownice biało-czerwone. Przynajmniej do 2014 poziomy pasek na ścianie przedniej, jasna osłona tłumika, sprzęg na białym trójkącie. Przynajmniej od 2018 biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czerwona osłona tłumika, sprzęg na czerwonym trójkącie.

Galeria

Źródła