Tabor:Lw-00569: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 15: Linia 15:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1980|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Gosławice|1985|1995}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1995|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1980|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Gosławice|1985|1995}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1995|nadal}}
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 24059
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1980
 
|stan                    = sprzedana za granicę, odstawiona
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = 199 034
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              =
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Śmigiel
 
|1_okres_stacjonowania    = 1980-1980
 
|2_stacjonowanie          = Zbiersk
 
|2_okres_stacjonowania    = 1980-1984
 
|3_stacjonowanie          = Śmigiel
 
|3_okres_stacjonowania    = 1984-1985
 
|4_stacjonowanie          = Cukrownia Gosławice
 
|4_okres_stacjonowania    = 1985-1995
 
|5_stacjonowanie          = Döllnitzbahn, Niemcy
 
|5_okres_stacjonowania    = od 1995
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd2|Lyd2]]-102
 
|1_rok                    = 1980-1995
 
|2_oznaczenie            = 199 034 (na lokomotywie samo 34)
 
|2_rok                    = od 1995
 
|3_oznaczenie            = Oshgar
 
|3_rok                    = po 1995
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = malowanie zielone,
 
}}
 
 
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
* [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn]
 
* [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn]
 
* [https://de.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6llnitzbahn#Triebfahrzeuge| niemiecka wiki o Döllnitzbahn]
 
* [https://de.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6llnitzbahn#Triebfahrzeuge| niemiecka wiki o Döllnitzbahn]
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Wersja z 22:24, 19 sie 2017


<<< L30H

L30H 24059

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1980


Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

199 034

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Döllnitzbahn, Niemcy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Döllnitzbahn, Niemcy

Stacjonowanie

Śmigiel 1980 - 1980
Zbiersk 1980 - 1984
Śmigiel 1984 - 1985
Cukrownia Gosławice 1985 - 1995
Döllnitzbahn, Niemcy 1995 - nadal

Rozstaw

750 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

Lyd2-102 1980 - 1995
199 034 1995 - nadal

Dodatkowe informacje

  • Kolor zielony
  • Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła