Tabor:Lw-00569: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (l)
 
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
+
|Stan=Odstawiona
|numer_seryjny_pojazdu    = 24059
+
|Producent=FAUR
|grafika                  =  
+
|Typ=L30H
|rok_produkcji            = 1980
+
|Numer=24059
|stan                    = sprzedany za granicę
+
|Rok produkcji=1980
|rok_odstawienia          =
+
|Ostatnie oznaczenie=199 034
|rok_złomowania          =
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|obecne_oznaczenie        = 199 034
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatnie stacjonowanie=Döllnitzbahn, Niemcy
|typ_silnika              =
+
|Kolej=Döllnitzbahn, Niemcy
|1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm
+
|Uwagi=*Kolor zielony
|2_rozstaw                =  
+
*Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Dolomitowe Bytom|1980|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1984}}{{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1984|1984}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1984|1985}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Gosławice|1985|1995}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1995|nadal}}
|3_rozstaw                =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2 ZAKL-DOL-01|1980|1984}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-102|1984|1995}}{{Lw oznaczenie|199 034|1995|nadal}}
|3_rozstaw_rok            =  
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|1984}}{{Lw rozstaw|750 mm|1984|nadal}}
|4_rozstaw                =  
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                = Doellnitzbahn, Niemcy
 
|5_rozstaw_rok            = od 1995
 
|1_stacjonowanie          = Śmigiel
 
|1_okres_stacjonowania    = 1980-1980
 
|2_stacjonowanie          = Zbiersk
 
|2_okres_stacjonowania    = 1980-1984
 
|3_stacjonowanie          = Śmigiel
 
|3_okres_stacjonowania    = 1984-1985
 
|4_stacjonowanie          = Cukrownia Gosławice
 
|4_okres_stacjonowania    = 1985-1995
 
|5_stacjonowanie          = Doellnitzbahn, Niemcy
 
|5_okres_stacjonowania    = od 1995
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =  
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd2|Lyd2]]-102
 
|1_rok                    = 1980-1995
 
|2_oznaczenie            = 199 034
 
|2_rok                    = od 1995
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    = 1984-1985
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    = 1985-1995
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    = Kolor pomarańczowy
 
 
}}
 
}}
 
+
* [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn]
== Źródła ==
+
* [https://de.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6llnitzbahn#Triebfahrzeuge| niemiecka wiki o Döllnitzbahn]
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Aktualna wersja na dzień 17:50, 1 wrz 2019


<<< L30H

L30H 24059

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1980

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

199 034

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Döllnitzbahn, Niemcy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Döllnitzbahn, Niemcy

Stacjonowanie

Zakłady Dolomitowe Bytom 1980 - 1984
Śmigiel 1984 - 1984
Zbiersk 1984 - 1984
Śmigiel 1984 - 1985
Cukrownia Gosławice 1985 - 1995
Döllnitzbahn, Niemcy 1995 - nadal

Rozstaw

785 mm 1980 - 1984
750 mm 1984 - nadal

Oznaczenie

Lyd2 ZAKL-DOL-01 1980 - 1984
Lyd2-102 1984 - 1995
199 034 1995 - nadal

Dodatkowe informacje

  • Kolor zielony
  • Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła